Uitstapjes in Brisbane?

groentje

Account Inactief (eigen verzoek)
Weet iemand welke uitstapjes leuk zijn om te doen met een 2,5 jarige in Brisbane? Ik dacht laat ik het maar eens op het forum vragen, omdat er nog wel een aantal daar wonen.

Ik hoor het graag van jullie.

Groetjes astrid

a zoo bijvoorbeeld Lone Pine Koala Sanctuary waar je oa. tussen kangaroos kan lopen en ze voeren.

(www.koala.net)
(http://picasaweb.google.com/boringpictures/LonePineKoalaSanctuary?authkey=_uAw-JH2qvbI-ez4c3OsBFTuotw)

Southbank is erg leuk, aan de river. Met buitenzwembaden en speeltuinen. Erg gezellig. Met op vrijdagavond de markets.

Wat we met de kinderopvang ook wel eens doen is naar het museum in Southbank. Daar hebben ze regelmatig kindertentoonstellingen. Verder zijn er diverse parken die leuk zijn. Maar leuker zijn als het wat meer heeft geregend. En verder.... geen idee  :p.

[quote author=Lin link=topic=6566.msg81317#msg81317 date=1171523876]
Southbank is erg leuk, aan de river. Met buitenzwembaden en speeltuinen. Erg gezellig. Met op vrijdagavond de markets.
[/quote]

De buitenzwembaden zullen wel erg leuk zijn, maar die zijn op dat moment verboden voor Karsten. Omdat hij dan net geopereerd is aan zijn nek. Verder de speeltuinen zijn een hartelijk welkom voor hem. Ik zal ook eens kijken op internet voor het museum in Southbank wat ze momenteel voor voorstellingen hebben.

Bedankt voor de tips, maar nieuwe tips zijn altijd welkom.

groetjes Astrid

Als je nog wat kinder-speelspul wilt?
De "mijnen" zijn er uit gegroeid.
Mijn ervaring: kleintjes geen lange reizen laten maken, ga naar de library en huur muziek als je moet rijden, nog beter iets waar ze lekker naar kunnen luisteren (weet niet zeker of dat er is voor een 2.5 jarige, maar voor iets ouderen WERKT DAT PERFECT!). Voor de rest is alles wat een speeltuin of zand heeft gewoon prima...
Succes, Gerard Ellen - 0409 45 45 45

Back