unbelievable

ellie

New Member
Hallo allemaal,
ik heb me in juli ( 6e) voorgesteld en vertelde dat ik mijn papieren had opgestuurd. Kreeg ze terug - moest nog een handtekening gezet worden door mijn verloofde en mij- bovendien moest ik de dokter bezoeken, x-ray maken en een vog aanvragen.
Dit alles is gebeurd en op 23 augustus heb ik de stukken aangetekend naar de ambassade gestuurd.

Wat denk je???? Ik krijg vandaag 12 sept. bericht van de ambassade dat men: pleased is om te vertellen dat mijn application for entry to Australia has been APPROVED.  :up:
YES  !!!!!!!!!ik heb me verschillende malen geknepen omdat dit toch wel heel erg snel is, lees ik het allemaal wel goed??? Echt wel  :grin: :grin: :grin:
Lieverds allemaal eindelijk een beetje geluk voor mij en een leuk verjaardagscadeautje volgende week is mijn verjaardag(56)
Ik wens jullie allen heel veel sterkte toe. Ik ga morgen mijn paspoort aangetekend versturen en dan beginnen met inpakken en wegwezen :lol:

Groetjes Ellie

Gefeliciteerd!  :up:

Zo zie je maar dat er nog wel een manier is om snel Australie binnen te komen......

Van harte met het visum.
Soms heb je een beetje geluk nodig, als het resultaat er maar is.

Gefeliciteerd en heel veeel succes met de afronding in Nederland.

Bye bye

Jasper en Ingrid

Van harte gefeliciteerd Ellie!
Fijn dat het allemaal zo vlot gaat, veel succes met het inpakken en wegwezen!!!!

Groetjes Marie

6 post en nu al het visum.
Dit moet een record zijn op dit forum....

Gefeliciteerd en veel plezier de komende tijd, hou ons op de hoogte waar je naartoe gaat in Australia.

Jack :evil:

Wow gefeliciteerd Ellie. :happy: :balloons: :happysun:

Life in the fast lane! Goede reis en veel geluk!

Groetjes The Roosters

Wow gefeliciteert Ellie :congrats: :applaus: :happysun: :stupid2:

En heb ik het goed zijn we allemaal uitgenodigd voor je verjaardag :grin:

[move](Grapje)[/move]

Ik wens je een hele fijne verjaardag toe, dat zal nu zeker lukken toch.

groet Bennie

[size=12pt]Gefeliciteerd Ellie!
Vorig jaar zat ik ongeveer in hetzelfde proces, ik voeld eme net vee, wat goedgekeutd moest worden! :|
[/size]

Back