Update Bozzies

Bozzies

Member
Alweer een hele tijd geleden dat we een update plaatsten (naast de werk vragen als freelancer van Steven dan). Dus hier even een berichtje van ons :)

Inmiddels wonen we alweer sinds eind augustus in Perth. We hebben het super goed, genieten ontzettend van het mooie weer en de korte afstand (3min) naar het strand waar we veel te vinden zijn 😎 Wat een heerlijke maar ook drukke maanden hadden we. Regelzaken gaan hier echt minder gemakkelijk dan we gewend zijn in Nederland ontdekten we al snel… zo wachtten we een uur voor niks bij Medicare, kwamen de meubels van de Ikea zomaar een dag later, moeten we voor de auto naar drie verschillende garages, kwam een deel van de bestelling good guys gewoon helemaal niet, etc etc. Misschien hebben wij gewoon ook net een beetje pech ;)

We hebben al een aardig netwerk opgebouwd en de oudste jongens (6 en 8) gaan (meestal) met plezier naar de locale school. Ze leren de taal echt snel!

Inmiddels is ons vierde kindje geboren midden november! Het gaat heel goed met haar en de zorg in het ziekenhuis was heel goed! Ook de follow up zorg ervaar ik als goed en zorgvuldig.

Al met al vooral heel positief nieuws en het voelt nog altijd heel goed dat we de stap hebben genomen hierheen te verhuizen 😀
 
Inderdaad leuk om meer sandgropers te zien. In welke suburb zijn jullie neergestreken?
 
Hey - ik realiseer me nu pas dat jullie hier in Perth wonen!

Als je zin heb in een bakkie (coffee, beer, wine, water whatever) een keer, laat maar weten!
Klopt 😀 niet in de stad hoor, tussen Rockingham en Mandurah wonen we. Jij?
 
Back
Top