Update forumsoftware 22-08-2006

Lost

Administrator
Het forum is vandaag tussen ongeveer 12:30 en 13:15 tijdelijk niet bereikbaar geweest vanwege een spoed update van de forumsoftware. Mijn excuses voor de overlast.

Leuk hoor als je net een a4tje vol hebt getypt wil op de knop "post" drukken en weg is het :up: :-D
Ach, ik heb toch niets te doen vandaag

Oeps. Ik heb speciaal gewacht totdat het er op leek dat niemand meer aan het posten was. :sorry:

Probeer de volgende keer de "back button" eens. Soms wil dat nog wel eens lukken. Je kunt dan de tekst kopieren en later in een nieuw bericht plakken. Ik weet dat je er nu niets aan hebt, maar goed...

Ha die Lost,

Dat was grappig, jouw update deed me weer eens realiseren dat ik toch aardig verslaafd ben aan dit forum!

Kreeg helemaal een beetje afkickverschijnselen toen ik las dat het forum tijdelijk even niet bereikbaar was :)

Dus bij deze nog maar eens dank voor de gedane moeite!

Groetjes,
Lela

Wilbert,
Nog een tipje: Hetzelfde risico loop je ook als er iemand anders een reactie post op hetzelfde topic terwijl jij bezig bent een bricht te typen. Het forum waarschuwt er wel voor, maar soms gaat dan toch mis (omdat je te snel leest ;-).
Wanneer ik tegenwoordig een langer verhaal wil tikken, dan doe ik dat eerst gewoon in Word (of zo ;-) en daarna met cop/paste plaats ik het als reply op de topic.
Perthpete

[quote author=Lela link=topic=5440.msg68675#msg68675 date=1156280442]
Dat was grappig, jouw update deed me weer eens realiseren dat ik toch aardig verslaafd ben aan dit forum!
Kreeg helemaal een beetje afkickverschijnselen toen ik las dat het forum tijdelijk even niet bereikbaar was :)
[/quote]

:-D

[quote author=Lela link=topic=5440.msg68675#msg68675 date=1156280442]
Dus bij deze nog maar eens dank voor de gedane moeite!
[/quote]

No worries!

[quote author=perthpete link=topic=5440.msg68691#msg68691 date=1156297024]
Wilbert,
Nog een tipje: Hetzelfde risico loop je ook als er iemand anders een reactie post op hetzelfde topic terwijl jij bezig bent een bricht te typen. Het forum waarschuwt er wel voor, maar soms gaat dan toch mis (omdat je te snel leest ;-).
Wanneer ik tegenwoordig een langer verhaal wil tikken, dan doe ik dat eerst gewoon in Word (of zo ;-) en daarna met cop/paste plaats ik het als reply op de topic.
Perthpete
[/quote]

Dat neem ik mezelfook iedere keer weer voor in veel situaties,  maar  ik heb het echt nog nooit gedaan haha...heb me overigens al wel eens bepaalde stoffen door  me lijf gejaagd (natuurlijke stoffen :p) uit kortstondige frustratie als er iets mis gaat en ik een bericht van een half uur wegmieter...  :-D

Back