Update SOL: postponed

Annemarie

XPdite Sponsor
Hi, onderstaand bericht kreeg ik van onze migration agent. Balen, het wachten is dus voor velen nog niet over.... :-(

Update on announcement of New Skilled Occupations List:
The Government is considering the report from Skills Australia containing their Skilled Occupation List. An announcement and publication of the new Skilled Occupation List for Migration purposes will be made in May.

ik had dit gisterenochtend al gelezen op de DIAC website...

Vind het eigenlijk wel redelijk schandalig en absoluut frustrerend, maar niks aan te doen, weeral wachten en onzekerheid, maar dat hoort er allemaal bij zeker :|

Als je reactie's ook leest op de Engelse forum's, dan word er weinig goeds gezegd over de 30 April actie!
Vind het ook erg slap dat het word uitgesteld!
Snap ook niet dat er geen nieuws is over de stop tot 2013 en de prioriteitlijst....
sad.gif

Voor mij maakt het gelukkig niet uit...ik hoop voor juli mijn visum te hebben aangevraagd. Dan maar even op de stapel en wachten en bidden op goed nieuws!
wink.gif
Aan alle anderen die nog even moeten wachten, succes en sterkte gewenst!
afro.gif

Als je reactie's ook leest op de Engelse forum's, dan word er weinig goeds gezegd over de 30 April actie!
Vind het ook erg slap dat het word uitgesteld!
Snap ook niet dat er geen nieuws is over de stop tot 2013 en de prioriteitlijst....
sad.gif

Voor mij maakt het gelukkig niet uit...ik hoop voor juli mijn visum te hebben aangevraagd. Dan maar even op de stapel en wachten en bidden op goed nieuws!
wink.gif
Aan alle anderen die nog even moeten wachten, succes en sterkte gewenst!
afro.gif

Ze stoppen tot 2013 met het verwerken van nieuwe aanvragen? Waar kun je dat vandaan halen?

Patrick

Dit hangt (hing?) heel erg af van jouw beroep en of je nog op andere lijsten stond dan alleen de SOL of je wel/niet bent gesponsored e.d. Per persoon dus verschillend.

Op www.immi.gov.au kun je hier alles over lezen. Er is echter een nieuwe SOL lijst en niemand weet wat de invloed daarvan weer is op de beslissingen die vorig jaar September zijn genomen...

Back