Update visumaanvraag via site Diac

Ines

New Member
Hallo iedereen,

Via de site van Diac kan je een mail versturen waar je een aantal vragen, die zij op voorhand opgesteld hebben, kan aanklikken bijvoorbeeld : what's the status of my file?

Heeft iemand op die manier al eens antwoord gekregen om te checken hoever ze met het behandelen van het dossier zijn ?

Groetjes
Ines

Hoi Ines,

Ja dat heb ik 2 weken geleden gedaan.  Na 4 dagen kreeg ik een bericht dat ze nog een formulier van mij nodig had.  Dus het werkte wel.

Groetjes,
Susan

Hey Susan,

Toevallig hebben we deze morgen ook een antwoord gehad (op slechts 1 van de 2 vragen die we gesteld hadden) dus het werkt inderdaad. Wel raar dat onze migration agent zegt dat ze niet kunnen checken hoever ze met ons dossier staan terwijl je die info zelf kan aanvragen via de site......snap er niks meer van.
We kijken in ieder geval uit naar een goede afloop en wensen jullie ook veel succes!

Groetjes
Ines

Hey Ines!

Ik heb gelijk even gekeken hoe dat werkt op de DIAC site, maar dat is wel handig zeg. Eigenlijk kun je ze van alles vragen terwijl ons migratieagent (van Migration Bureau) inderdaad zegt dat het niet kan. Het is gewoon geldklopperij van ze (stuur je een vraag naar ze en je hebt gelijk een dikke rekening!).

Succes ! Marie

Precies!! Belachelijk hé!

Werken jullie ook met het Migration Bureau (via Nieuw-Zeeland) ?

Groetjes

Ines

Ja, wij hebben ook Anna.....

Ik begrijp niet waarom ze tegen ons heeft gezegd dat ze niet kunnen checken of er al een case officer is aangeduid. Aangezien we alles gefrontload hebben, zal Diac waarschijnlijk geen request meer sturen voor medicals en vog. Dus daardoor kunnen we ook niet weten of ze al met ons dossier bezig zijn of niet.
En nu krijgen jullie alsnog de request.......begrijp het echt niet want we hebben alles ongeveer gelijktijdig doorgestuurd.
Och ja,....het zal bij iedereen wel anders zijn zeker en wachten is de boodschap denk ik.....

Veel succes met wachten en hou ons op de hoogte hé!  :up:

hey, die website waar je vragen kan stellen moet ik ook eens opzoeken dan! Of heeft iemand em zo ter hand?

http://www.immi.gov.au/contacts/visa-enquiries/professionals.htm

Dan 'Check the progress of your application'

Succes,
Susan

Ik heb zondagavond een mailtje gestuurd en had vandaag antwoord (ze hadden mn adres gegevens verkeerd overgenomen en de vraag of ze mijn VOG hadden ontvangen--> antwoord: ja).

Back