updute

heidi

New Member
Hallo allemaal,

Gisteren hebben we en brief terug gekregen van het dimmia. Ik kon mijn temporary visa in mijn paspoort laten zetten. Vandaag dus gelijkgedaan.
Deze is 2 jaar geldig en over 2 jaar bellen ze me weer als ik dan nog steeds bij mijn vriend ben krijg ik mijn spouse en mag ik voorgeod blijven. Dus dat moet helemaal goed komen.
Gisteren belde er ook nog een vrouw van een instituut voor engelse les waar ik recht op heb (510 uur). Ze belde om te kijken hoe mijn engels was om te kijken of ik er in aanmerking voor kon komen (als je goed engels spreekt is het natuurlijk niet nodig) Nou wil ik graag die lessen hebben, opzich gaat het engels wel goed versta het prima maar kom soms niet helemaal uit mijn woorden of weet niet hoe ik iets onder woorden moet brengen. Ze vertelde mij dat ze mijn engels wel goed vond, en vroeg hoelang het geleden was toen ik engels op school had nou dat is toch zeker 7 jaar geleden en op VBO nivo dus niet echt top.
Nou misschien zat er wel een verfrissingscursus voor mij in.
IK moet haar morgen terug bellen en dan moeten we een afspraak maken.
Misschien is het een idee om mij dommer voor te doen dan ik ben :wink:
Nou we zullen wel zien.
En ze vertelde mij dat er een nl vrouw in bendigo woont en die werkt in de zorg (wat ik dus ook deed) Ze wou me daarmee in contact brengen.
Vond dat echt leuk, ze denken hier wel met je mee.

Groetjes
 
Ja Heidi, dat klinkt heel goed! En ook natuurlijk gefeliciteerd met je temp. visum.

KC
 
Gefeliciteerd, Heidi, met je temporary visum ! :)

Je bent nu zeker wel helemaal in een jubelstemming ?

Als ik dat zo lees komt het met jou ( en je vriend) helemaal goed en zit je in ' no time' in Australie ! :D

No worries mate ! :wink:

Ingrid.
 
Back
Top