Upgrades to avoid migration debacles

slatsr

Well-Known Member
Zojuist gevonden: http://www.australianit.news.com.au/story/0,24897,23425219-15306,00.html

Dit artikel gaat over de automatisering binnen DIAC. Eind April komt er een grote wijziging in hun interne systemen aan dat ook de general skilled migration raakt. Dit kan verbeteringen brengen als het goed gaat of vertragingen als het niet zo goed gaat. Voorlopig hoop ik er zelf maar op om mijn visum voor die datum te hebben ontvangen...

Interessant slatsr!

Maar raakt het wel de general skilled migration visa? Zie quote: in de 2e alinea wordt beschreven wat de scope van deze 5e update is en de derde alinea stelt alleen wat de andere portals zijn of niet?

Chief information officer Bob Correll said the fifth update release - due out on April 28 - was the biggest since the five-year project began almost two years ago.

It would improve the compliance, case management and detention portals, and a new business process model would be introduced across the department's national operations.

Other portals are the new border security and general skilled migration visa.

Misschien hoop ik het wel te veel want mijn aanvraag voor een skilled migration visa ligt er nu ook...  :wink:

En werkende voor government manage ik dit soort projecten (oude door nieuwe technologie vervangen) en uit ervaring weet ik dat er zoveel red tape is dat zulke projecten niet zonder vertraging geimplementeerd kunnen worden...  :|

Ik zat mij zelf ook af te vragen of die portal nu wel of niet ge-update wordt. Maar ook al wordt die portal niet gewijzigd, ik denk dat het uiteindelijk wel allemaal aan elkaar geknoopt zit. Het bericht spreekt over een nieuw "business process model across the department's national operations". Het lijkt mij dat ongeacht wat de portal doet de werkwijze van het personeel in ieder geval gewijzigd wordt.

Je werkt toch niet voor de belastingdienst he? Ik begreep van een ander draadje dat daar nogal wat problemen mee waren... hahaha

Ik heb zelf diverse gevalideerde systemen binnen de farmaceutische industrie opgezet en ge-upgrade. Dat ging ook niet altijd van een leie dakje. Dat is dus niet alleen een overheidsprobleem...

Back