Urgent: goede huisarts gezocht in Brisbane Noord

Petra van Dijk

New Member
Hallo,

Ik ben met spoed op zoek naar een goede huisarts in Brisbane-Noord, Grange e.o.

Wie o wie, kan mij helpen?

Alvast bedankt!

Petra
 
Hoi Petra, ik ben in Aspley naar de huis arts geweest.
Vreemde man, maar heeft me erg goed geholpen. Nam de tijd ed. Zeer rustig.

Dr trevor Small
Aspley Family Medical Practice
1315 Gympie rd
Aspley 4034
tel ( 07 ) 3263 9951
( Noorden van Brisbane )

Groetjes Jolanda
 
Hoi Jolanda,

Bedankt voor het adres vd huisarts!

Ik zag je member profiel en werd nieuwsgierig toen ik las dat je traveling bent en een website hebt.
Die heb ik meteen even, nou ja even................ geheel gelezen!
Wat hebben jullie al veel gezien van Australia!
Wat een mooie verhalen! Echt interessant om te lezen en het blijft boeiend, dus knap geschreven!
Jammer dat de foto's niet goed gelinkt zijn, waardoor ze niet zichtbaar worden, op die van juni na dan, die staan er gelukkig wel goed op.
Gaan jullie die andere fotolinks nog omzetten, zodat ik ze later nog eens kan bekijken?
Zou leuk zijn!

Zijn jullie momenteel nog in de buurt van Brisbane? Of al veel noordelijker?
Als jullie nog in de buurt van Briz zijn, is het misschien leuk om morgenavond (don. 2/8) naar de Nederlandse jongerenborrel in de Belgische kroeg in de stad te komen?
Kun je kennismaken met andere NLse emigranten en aangetrouwde Ozzies, als je zin hebt.
Het begint vanaf 19.30 uur in de Belgian bar op de hoek van Edward st en Mary st.
We hebben meestal het zithoekje in de hoek van de kroeg, precies aan bovengenoemde kruising.

En als jullie komen, kunnen we meteen even persoonlijk kennismaken, als je dat leuk lijkt.
Lijkt me leuk na het lezen van jullie avonturen, jullie eens persoonlijk te ontmoeten.

Weten jullie inmiddels waar jullie straks willen gaan wonen in Oz?

Nou, ik ben benieuwd naar jullie reactie en of het jullie lukt morgenavond bij de borrel te zijn.

Groetjes,
Petra

PS: ik woon sinds dec.2003 in Oz, na de eerste 2 jaar in Melbourne, nu ruim 1,5 jaar in Briz.
 
Petra, mijn GP zit in the Grange, ik zal je zijn nummer PM'en. Ik woon zelf aan de zuidkant, maar rij voor hem naar The Grange.

Cheers,

Ireen
 
Back
Top