User niveau / suggesties voor namen ervoor

janneman02

XPdite Sponsor
Hoi,

Ik ben echt benieuwd hoe bepaalde users hun level toegewezen krijgen.
Ik bedoel hiermee: Ik zie dat er verschil is in users. Junior user, senior enz, hoe wordt dit eigenlijks toegewezen?

en als je een donatie zou doen (bijvoorbeeld als de info je goed geholpen heeft),
dan krijg je een kroontje  :-D

groetjes Miranda  :)

Ben volgens mij net naar "advanced" gegaan omdat ik meer dan 250 keer onzin uitgekraamd heb!

Geweldig!

Marc

De meeste titels worden inderdaad bepaald aan de hand van het aantal berichten dat je hebt geplaatst. Sommige titels worden (zoals Miranda al heeft aangegeven) handmatig toegewezen: Administrator, Global Moderator, XPdite Hero en Sponsor. De laatste krijg je als bedankje als je een donatie doet.

Ik ben van plan om de post-based titels wat aan te passen want de titels zijn een beetje duf. Dus als je nog ideeën hebt dan hoor ik het graag. :up:

Wat dacht je van australische dieren?
possum, kangaroo, platipus, crocodile, koala
Ik noem maar iets ;)

Bedankt voor de suggestie, ik had hier ook al aan gedacht en neem het zeker mee.

Nog meer ideeën? :?

How about aussie snakes from python to taipan. Newbies start as python & as they grow more lethal change till they're eventually a taipan  :lol:

We've got enough snakes to choose from  :evil:

python
tiger snake
brown snake
taipan

to name but a few  :wink:

ongeveer 200 verschillende slangen heel wat dus.
Maar zou het dan niet zo zijn dat je begint als kleinste slang? en dat is dan de
Leptotyphlops bilineatus.. ehhh niet echt een leuke naam voor een newbie
De engelse benaming is overigens: Martinique thread snake

Tja je moet natuurlijk wel de meest "populaire" slangen nemen. Zo kunnen we alvast vertrouwd raken met "the locals"  :wink:

Yep,

Gelijk heb je. Maar om nu de taipan ( de meest giftige van de wereld) als populaire slang te benoemen... :-o
Maar hij is wel erg bekend.
Misschien moet de persoon die vaak "giftige"teksten op deze forum plaatst dan maar taipan gaan heten :-D

Back