Vacature vrij in Melbourne

Inge

Member
Eindelijk vanavond het verlossende nieuws dat ze mij graag willen op de dagdienst ;) Ik ga dus een andere functie binnen het bedrijf uitvoeren waarmee mijn baan nu beschikbaar is.

Het gaat om een nachtdienst job bij een marketing research buro (van 22.00 - 6.10) waarbij je klanten moet bellen in NL. Deze mensen weten van je telefoontje dus het is niet zomaar "cold calling". Het gaat om een mysteryshop bedrijf.

Voor meer info...stuur me even een bericht.  :up:
 
Inderdaad jammer Kathren, het is een leuke baan. Ze vragen ook nog een Office Manager, die hoeft niet perse NL te spreken, die andere vacature wel.
 
Balen!  :cry: Helemaal in mijn straatje.. ben ik nu ook alleen noemen ze me hier anders....
 
Ze noemen me nu vestigingssecretaresse....  :| maar heb al veel titels gehad (en bijpassende werkzaamheden uitgevoerd) .... directie secretaresse, management assistente, office manager, HR Manager (deed alle personele zaken, - admin, salarissen, leaseauto beheer, etc., etc) Ben geen job hopper heb alles een aantal jaren gedaan....

Vandaar, dat ik aangaf dat het wel paste...  :|
 
[quote author=Kathren link=topic=10497.msg148432#msg148432 date=1256024058]
Vandaar, dat ik aangaf dat het wel paste...  :|
[/quote]

Maarrreuh ... het is ook niet in Perth hoor, dus dat kan geen optie zijn voor je ....
 
[quote author=perthpete link=topic=10497.msg148479#msg148479 date=1256041537]
[quote author=Kathren link=topic=10497.msg148432#msg148432 date=1256024058]
Vandaar, dat ik aangaf dat het wel paste...  :|
[/quote]

Maarrreuh ... het is ook niet in Perth hoor, dus dat kan geen optie zijn voor je ....
[/quote]

Ghi, ghi, ghi  :grin:
 
He Inge

Zou een heerlijke job zijn al zitten wij nog wel in Nederland.
Kunnen wel evt snel weg omdat we ons huis al verkocht hebben maar hebben nog geen visum.
Zoeken eigenlijk een sponsor, zou super zijn.

Greetings Helmut
 
Deze nachtdienst baan voor een een NL sprekend persoon is weer actueel.

Ook zijn er nog andere vacatures beschikbaar (voor overdag)

Heb je interesse, laat het dan even weten.
 
we hebben eigenlijk wel heel vaak vacatures en ze zijn dolblij met mensen die buiten Engels nog een taal spreken. Scandinavisch, Japans, Chinees. Aangezien er veel backpackers werken (vooral in de nacht) is het verloop van personeel best hoog dus vaak plaats voor nieuwe mensen.
 
Hoi Inge, volgens mij heb ik een vacature zien staan op seek....ben namelijk opzoek naar werk, ben geemigreerd naar Australie en vorige maand verhuisd van Brizzy naar Melbourne....Maar jij hebt de baan dus gedaan....is het leuk? En wat is een mysteryshop bedrijf?
 
Is dit een job bij Gapbuster toevallig? Mijn vriendin heeft daar gewerkt en ken nog een meisje die nu nachtdienst doet.. is het ook mogelijk overdag te werken? Ik ben 5 weken geleden aangekomen in Melbourne en heb een WHV..
 
Hoi Marloes, sorry voor de late reactie, ik kijk hier niet zo vaak. Het is inderdaad bij Gap ja. Overdag is momenteel ook een vacature vrij voor het Australie team. De NLse is ook weer vrij maar dat is voor snachts. Ken jij Vanessa of Brenda?
 


OFX
Back
Top