vacuum zak

tweety

XPdite Sponsor
Ik weet niet of er mensen zijn die van plan zijn om bv een dekbed mee te nemen, het is momenteel  :freezing: dus waardeer ik mijn dekbedje des te meer.
Maar Ikea (er zijn ook vast andere winkels) heeft van die hele handige vacuum zakken te koop (8,95 voor 2 stuks). Dekbed er in proppen stofzuiger aansluiten en voila je dekbed kan makkelijk mee.

Groetjes Chantal
 
Ja die wil ik ook hebben; Hansie had 't er ook over dat ze ze bij de blokker hadden? Nog andere zaken waar je ze kan krijgen? Ik was ook van plan mijn dekbed maar gewoon mee te nemen ;)

Maar over stofzuigers gesproken; neem je je stofzuiger ook mee? Ik zit er een beetje over na te denken of ik dat zal doen of niet; scheelt toch weer. Vraag is alleen of je de stofzuiger zakken ook in Oz kan kopen want anders heb je er nog geen bal aan :)
 
[quote author=tweety link=topic=8059.msg105096#msg105096 date=1198013299]
Is het te koud om op je motor naar de Ikea te gaan  :grin:
[/quote]

Nogal ja ;) Ik kruip even niet op mijn motor denk ik :p Blokker is wat fietsbaarder :)
 
Bij Kassa zijn ook mensen naar vacuumzakken op zoek; en eentje schrijft:

Een aantal weken geleden heb ik ze bij het kruidvat gehaald. Er zaten er 2 in een doos. Iets meer dan 3 euro waren ze.
 
[quote author=tweety link=topic=8059.msg105107#msg105107 date=1198014161]
Enne stofzuiger gaat NIET mee! Ik wil geen gedonder bij de douane.
[/quote]

Ohnee, dat is inderdaad wel een goeie haha :D
 
Er zijn ook vacuumzakken te koop (ik meen dat ik ze bij de Novy heb gekocht en via een Tell sell programma) die je niet met de stofzuiger vacuumtrekt maar je rolt/perst de lucht eruit die er via een éénwegsventiel niet meer in kan. Ik heb ze nu 5 vakanties gebruikt (ook de rondreis door Oz) en nu worden ze wat slechter, de sluitingen sluiten niet altijd even goed meer. Op deze manier kan je stofzuiger thuis blijven.
 
Die oprolbare vacuumzakken hadden ze 4 jaar geleden ook bij de ScoutShop, maar geen idee of ze die daar nog hebben. Ik zat er ook aan te denken om zoiets op te zoeken, want ik ben een beetje gehecht aan m'n eigen kussen ;) 3 a 4 maanden rondreizen in Oz en slapen op een opblaasbaar kussentje gaat mijn nek niet trekken denk ik ;)
 
Vorig jaar heb ik van die oprol dingen bij Bever gekocht (merk Balbo), deze zijn alleen lang niet zo groot! Die van Ikea passen er ruim 3 keer in.
 
vind het alleen niets om met een stofzuiger die dingen vacuum te moeten zuigen. Het is erg handig om ze mee te nemen als je eerst nog een paar maanden gaat rondtrekken en dan neem je geen stofzuiger mee ;)
 
Een Australische stofzuiger is niets anders dan een Nederlandse, dus die past prima op zo'n vacuumzak. En die dingen zijn inderdaad erg handig om ruimte te besparen. Tenzij ze lek zijn. :-(

Groetjes,
Rixta
 
Back
Top