Vakantie in Tasmanië!

Lost

Administrator
Morgen (vrijdag 7 mei) ga ik voor drie en een halve week op vakantie naar Tasmanië :lol:. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat ik gedurende deze periode niet veel op het forum zal zijn :wink:. Gelukkig is het forum in goede handen bij Simone en Silvia. Als er iets is, dan kunnen jullie bij hun terecht.

Tot over 3,5 week!

Louw.
 
Lost said:
Morgen (vrijdag 7 mei) ga ik voor drie en een halve week op vakantie naar Tasmanië :lol:. Ik heb zo het donkerbruine vermoeden dat ik gedurende deze periode niet veel op het forum zal zijn :wink:. Gelukkig is het forum in goede handen bij Simone en Silvia. Als er iets is, dan kunnen jullie bij hun terecht.

Tot over 3,5 week!

Louw.

Ah, ik dacht al dat het gauw was! Nou, HEEL VEEL PLEZIER!!!
Zal wel lukken dacht ik! ;)

groetjes
Simone

p.s. ik hoop niet dat er iets technische stuk gaat, cos then we're stuffed!!
:D
 
Ha Louw,

Veel plezier in Tasmanië!!

Geniet er maar van ! Neem je voor mij een beetje warmte en zon mee terug naar NL want ik heb het kooouud ! :D
 
Aussielover said:
Ha Louw,

Veel plezier in Tasmanië!!

Geniet er maar van ! Neem je voor mij een beetje warmte en zon mee terug naar NL want ik heb het kooouud ! :D
Ja, het is vandaag koud he! Zelfs verwarming aan....

Maar ik denk dat het nog wel kouder kan zijn daar: Tasmania in de winter! brrrrrr!
 
Veel plezier Louw. Dat zal wel lukken ook denk ik daar beneden. We zullen ons best doen om alles goed te laten lopen hier. Tot over een aantal weken.
 
Ik ben weer terug :cry:. Dinsdag ben ik aangekomen. Echt een super vakantie gehad! Het probleem dat de chatroom niet bereikbaar was, is verholpen!

Louw.
 
Lost said:
Ik ben weer terug :cry:. Dinsdag ben ik aangekomen. Echt een super vakantie gehad! Het probleem dat de chatroom niet bereikbaar was, is verholpen!

Louw.

hartstikke bedankt!
 
Back
Top