Daar moet ik dan ook maar eens naar kijken, we hebben een AMEX en een Mastercard Platinum.Er zijn verschillende mensen die nooit een aparte verzekering nemen (inkl mijzelf) dan via VISA PLATINUM of AMEX PLATINUM en die dan voor 100 percent gedekt zijn zowel medisch als anders, een aantal Nederlanders die in Australie wonen hebben daar gebruik van gemaakt, ik ken mensen die ongevallen of erge ziekten hebben mee gemaakt in Oostenrijk, Duitsland, en hebben 100 perc vergoed gekregen via VISA PLATINUM. Nooit een cent hoeven te betalen.
Personen die vele weken in ziekenhuizen in Europa hebben doorgebracht vanwege ongeval en/of hartaanval. Nooit een cent betaald.
Cheers
Jan
Hoi, ik heb na 2 jaar Australie geen NLse verzekering meer. Ik heb wel Medicare, maar wil een extra reisverzekering aanschaffen voor een vakantie naar Nederland. Iemand ideeen voor goede betaalbare verzekeringen?
Maar daar moet je wel je Nederlandse verzekering voor aanhouden (of in ieder geval totdat je de Medicare card hebt).Voor ziektekosten hoef je je eigenlijk niet te verzekeren aangezien NL en Australie een verdrag hierover hebben.
Hoi, kan je de bank die hij heeft vermelden? En kan je zoon als hij hier woont geen contact opnemen met de bank in kwestie?Beste mensen, het is wel een oudere thread, toch maar proberen.
Zoon, wonend in Oz vroeg of ik "even" wilde doorchecken (142 bladzijden) van de
Level 1 low fee platinum MasterCard. Hij, met vrouw plus 3 kinderen, wil midden juni tot midden aug. 2023 vacantie in Duitsland, Italie en Griekenland doorbrengen. (Ik woon sinds 50 jaar in D, zoon sinds 15 jaar in Oz).
Hij meent, dat bij genoemde bankkaart een "volledige" verzekering voor Europa bij zit, in ieder geval
een ziektekostenassurantie. Wie o wie weet iets relevants? Vooraf bedankt voor een respons.
Goed de Product Disclosure doorspitten. En kijk ook of het geactiveerd moet worden.Beste mensen, het is wel een oudere thread, toch maar proberen.
Zoon, wonend in Oz vroeg of ik "even" wilde doorchecken (142 bladzijden) van de
Level 1 low fee platinum MasterCard. Hij, met vrouw plus 3 kinderen, wil midden juni tot midden aug. 2023 vacantie in Duitsland, Italie en Griekenland doorbrengen. (Ik woon sinds 50 jaar in D, zoon sinds 15 jaar in Oz).
Hij meent, dat bij genoemde bankkaart een "volledige" verzekering voor Europa bij zit, in ieder geval
een ziektekostenassurantie. Wie o wie weet iets relevants? Vooraf bedankt voor een respons.