Vakantie

Lost

Administrator
Ik ga weer eens op vakantie (en dat is wel nodig ook :p). Ik vertrek op donderdag 30 september naar Tasmanië en kom terug op zondag 24 oktober. Gedurende deze periode zullen jullie mij niet (of héééél af en toe) op het forum kunnen vinden.

Louw
 
Dat is dus over 10 dagen en alweer naar Tassie, doe mij ook zo'n baas. :wink:

Veel plezier daar enne......... gedraag je een beetje.
 
Bedankt Rebekka, dat gaat wel lukken :wink:
Gisteren was het in Tasmanië 21 graden en vandaag 19. Niet slecht dus vergeleken met Nederland :D.
 
hmmm zeker geen plekje over in je koffer he? Oja en een vervanger voor mijn klas :wink: Ach met een beetje geluk zitten wij in februari in Brisbane, ook niet slecht! :lol:

Veel plezier!
 
Lost said:
Ik ga weer eens op vakantie (en dat is wel nodig ook :p). Ik vertrek op donderdag 30 september naar Tasmanië en kom terug op zondag 24 oktober. Gedurende deze periode zullen jullie mij niet (of héééél af en toe) op het forum kunnen vinden.

Louw

Wij zullen jou natuurlijk ook missen, maar ik wens je een goede vakantie en geniet van de tijd samen.

Tot 24 oktober dan maar.
 
Morgen vertrek ik eindelijk voor 3 weken naar Tasmanië :D.

Gedurende mijn afwezigheid kunnen jullie zoals altijd rekenen op de moderatie van Simone en Silvia. Daarnaast heb ik een vriend van mij bereid gevonden om gedurende mijn afwezigheid het technisch onderhoud te verzorgen (denk o.a. aan het maken van backups). Zijn naam is Erwin en hij zal op het forum gebruik maken van het account "Admin".

Ik spreek jullie over 3 weken weer!


Groetjes,
Louw
 
Ik ben afgelopen zondag terug gekomen van vakantie. Het was weer fantastisch! :D Door toevallige (en gelukkige) omstandigheden heb ik waarschijnlijk ook een baan gevonden. Ik zal z.s.m. mijn verhaal doen in "De stand van zaken". Ik ben nog behoorlijk moe van de reis en kan mij er op het moment niet echt toe zetten om alles te gaan typen, dus dat houden jullie nog van me tegoed :wink:.

Erwin, bedankt voor de technische ondersteuning tijdens mijn afwezigheid!
 
Hoi Lost,

Welkom terug in Nederland, alhoewel je liever daar gebleven was (lijkt mij).

We wachten met spanning af naar je verhaal.

Slaap lekker voor nu.
 
:lol: Welkom terug, voor zolang het duurt! Gefeliciteerd met je nieuwe baan, we zijn idd benieuwd naar het hele verhaal!
 
Back
Top