van bijverdienste naar hoofdverdienste in australie

H

h_boeters

Met toestemming vraag ik om zakelijke contacten in Australie, die naast hun huidig inkomen een inkomen gaan opbouwen (wederkerend inkomen, omzet gerelateerd) door het aanbieden van telecommunicatiediensten, vastnet, vastrecht en mobiele (waaronder ook gratis telefoneren) en binnen 6 maanden internetproviding en in een later stadium energiediensten.
Wilt u meer informatie, uiteraard via email aan via [emailadres verwijderd] In oktober zullen wij officeel van start gaan in Australie, wij zullen dan in zowel Sydney, Melbourne en Perth aanwezig zijn vanuit Nederland.
Inmiddels is een van de collega's voor 6 maanden gaan wonen in Sydney, eventueel kan ik u vooraf met hem in contact brengen voor een vervolggesprek.
Nogmaals, geplaats met vooraf toestemming.
U kunt mij ook bereiken via telefoonnummer [telefoonnummer verwijderd]
Graag uw reactie tegemoetziende,
H. Boeters
 
Om verwarring te voorkomen:
Bij wijze van uitzondering heb ik toestemming verleend voor het plaatsen van dit commerciële bericht omdat het hier om werkgelegenheid gaat.
Graag zou ik nog wel wat meer informatie geplaatst willen zien zodat het voor iedereen duidelijk is wat de mogelijkheden/onmogelijkheden zijn.
Wellicht dat iemand op het forum hier zijn voordeel mee kan doen. Reacties aangaande de plaatsing van dit bericht graag naar mij via een PM.
 
Natuurlijk wil ik graag meer informatie verstrekken. Inmiddels ben ik zelf bijna 5 jaar werkzaam als zelfstandig vertegenwoordiger en leid ik mensen op en help hun in hun carriere binnen de mogelijkheden die ons bedrijf biedt . Wij bieden een korting op diensten die iedereen al heeft (telefonie, vastrecht en mobiele telefonie) De verdiensten zijn op commisiebasis, niet eenmalig, maar iedere maand opnieuw over de omzet van de klanten. Vandaar dat ik aangegeven heb, van bijverdienste naar hoofdverdienste. Omzetgerelateerd, van 2% tot 8%. Daarnaast zijn er meerdere commisies (o.a. structuurcommissie) te verdienen alles gerelateerd aan het klantenaantal.
Dat is de reden dat ik op zoek ben naar contacten (zowel particulier als zakelijk) die deze verdiensten gaan opbouwen. Een van mijn collega's is inmiddels gaan wonen in Sydney, waar wij inmiddels ook een hoofdkantoor voor Australie en Azie hebben. In Azie zullen wij in 2006 gaan starten.
Wij zijn al in diverse landen aanwezig en kunnen ook in de operationele landen (16) deze functie aanbieden.
Uiteraard ben ik bereid tot meer informatie, u kunt dan zoals eerder aangegeven direct contact met mij opnemen via [telefoonnummer verwijderd] of [emailadres verwijderd].
 
h.boeters said:
Wij zijn al in diverse landen aanwezig en kunnen ook in de operationele landen (16) deze functie aanbieden.

Wie is "Wij"? Is dat meneer Boeters en zijn collega in Sydney of is dat een BV/NV in Nederland en/of een Pty.Ltd. in Oz?
 
Laat maar, ik weet het antwoord al. Het is ACN, een multi-level-marketing of network-marketing club. Even zoeken op het internet en je vind overal berichtjes in allerlei fora over bijverdienen.

Op zich moet iedereen zelf weten wat ie doet maar ik denk dat dergelijke martketing constructies niet op XPedite thuis horen.
 
Op zich moet iedereen zelf weten wat ie doet maar ik denk dat dergelijke martketing constructies niet op XPedite thuis horen.

Misschien hoort het er er niet helemaal thuis, maar misschien hebben mensen er wat aan die werkzoeken, en dan is het toch wel handig vind ik.
:)
 
heidi said:
Op zich moet iedereen zelf weten wat ie doet maar ik denk dat dergelijke martketing constructies niet op XPedite thuis horen.

Misschien hoort het er er niet helemaal thuis, maar misschien hebben mensen er wat aan die werkzoeken, en dan is het toch wel handig vind ik.
:)

Weet je wat muli level martketing is? Het is een soort piramide constructie maar dan met het leveren van goederen en/of diensten.

Ik zou liever echte vacatures zien voor echte banen in plaats van oproepen om mee te doen aan allerlei schimmige verkoopsystemen.
 
Naar aanleiding van het bericht van Jeroen, heb ik ook op het internet rondgesnuffeld. Het blijkt hier inderdaad om een MLM (Multi Level Marketing) bedrijf te gaan. Aangezien dit niet het soort werkgelegenheid is dat ik voor ogen had, heb ik telefoonnummer en emailadres uit de berichten gehaald. Dit soort constucties horen inderdaad niet op het forum thuis.

Topic gaat op slot!
 
Nog even een kleine aanvulling:

Er bestaat ondertussen een levendige (en zeer vermakelijke) correspondentie via email tussen H. Boeters en ondergetekende. Na wat emails heen en weer, ben ik nog wijzer geworden dan ik al was :p. Bezoekers van XPdite.net die in contact zijn getreden met H. Boeters, verzoek ik dringend deze website te bekijken:
http://www.planet.nl/planet/show/id=62967/contentid=491279/sc=c96ff2

Kijk ook eens in de ledenlijst waar H. Boeters woont.

De Belgische justitie is ook geinteresseerd in ACN:
http://www.polfed.be/police/fedpol/nieuws/opsporingen/getuigenGezocht/200704acn.htm

Informatie over de werking van Multi Level Marketing:
http://users.tns.net/~mpat/scam/

Ik heb persoonlijk niets tegen H. Boeters, ACN of MLM bedrijven in het algemeen, maar ik zou het heel vervelend vinden als iemand door toedoen van dit forum met hem in zee gaat.

Ik werd er ook op gewezen dat er nog een advertentie voor een MLM bedrijf op het forum zou staan. Van het betreffende bericht zijn alle bitjes gerecycled!

Ik laat deze informatie een weekje ofzo staan, waarna ook deze thread naar de berichtenhemel zal verdwijnen.
 
haha dat kan hij zeker. Nou ben van gedachte veranderd nu ik alles heb gelezen. Daar moet je zeker niet mee in zee gaan. Hoop dat niemand hier ook heeft gedaan
 
Het is dat ik het nu pas lees, want anders had ik hiervoor kunnen waarschuwen. Ik las ooit eens van hem/hun een advertentie en kwam uiteindelijk bij praktisch dezelfde informatie. Het is al opgelost merk ik.


Ik weet dat er nog 1 is, maar daar weet ik de naam niet van, maar ik denk wel dat ik het zou herkennen als de de naam zie.

Big Jeroen is watching! :D
 
Back
Top