rens
Active Member
Na 2 en een half jaar met veel plezier in brisbane te hebben gewoond, gaan we een nieuwe uitdaging tegemoet, we gaan naar sydney, ik heb een joboffer gekregen van mijn oude werkgever (amsterdam) die ook in sydney zit en heb het met veel plezier geaccepteerd. Ik begin 14 july en mijn vrouw komt zo snel mogelijk na als alles afgehandeld is hier in brisbane. Veel te regelen in een korte tyd, tijdelijk apartement is ws al gevonden voor de eerste weken, nu nog verhuizer etc.
we hebben er allebei zin in.... al zullen we het heerlijke weer hier wel gaan missen!
We kennen sydney alleen van vakanties en kunnen daarom wel wat tips gebruiken. We zoeken een huis in de buurt van het vliegveld, wat zijn leuke wijken en redelijk te betalen voor sydney begrippen...
Worden er nederlandse borrels gehouden in sydney zo ja waar en wannneer, we zouden het leuk vinden om met wat sydneygangers in contact te komen.
Thanks!
we hebben er allebei zin in.... al zullen we het heerlijke weer hier wel gaan missen!
We kennen sydney alleen van vakanties en kunnen daarom wel wat tips gebruiken. We zoeken een huis in de buurt van het vliegveld, wat zijn leuke wijken en redelijk te betalen voor sydney begrippen...
Worden er nederlandse borrels gehouden in sydney zo ja waar en wannneer, we zouden het leuk vinden om met wat sydneygangers in contact te komen.
Thanks!