Van Kiwiland naar Oz?

Alive&Kicking

New Member
Hallo

Ik ben een Nederlandse die sinds 4.5 jaar in Nieuw-Zeeland woont.
Hier heb ik een Chileense vriend leren kennen en hij heeft sponsorship voor WA, maar was te laat met zijn application voor dit jaar 2009/2010 en zoals het er nu naar uitziet, zal zijn beroep ook niet op de nieuwe SOL terecht komen......... maar, je weet maar nooit.

Vandaar dat ik wat meer actief ben gaan rondzoeken en op advies van een andere Nederlandse ben ik op dit forum terecht gekomen, waar ik wellicht wat nuttige informatie kan vinden.

Ik ga nu eens verder rondlezen hier.

Groetjes,

Hallo

Ik ben een Nederlandse die sinds 4.5 jaar in Nieuw-Zeeland woont.
Hier heb ik een Chileense vriend leren kennen en hij heeft sponsorship voor WA, maar was te laat met zijn application voor dit jaar 2009/2010 en zoals het er nu naar uitziet, zal zijn beroep ook niet op de nieuwe SOL terecht komen......... maar, je weet maar nooit.

Vandaar dat ik wat meer actief ben gaan rondzoeken en op advies van een andere Nederlandse ben ik op dit forum terecht gekomen, waar ik wellicht wat nuttige informatie kan vinden.

Ik ga nu eens verder rondlezen hier.

Groetjes,
Kiwi worden en dan verhuizen?

Welkom op het forum! Je zou met een NZ PR makkelijker een visum voor oz moeten kunnen krijgen. Succes!

Bedankt voor de groetjes allemaal...

Nee Alie, een NZ PR maakt geen verschil. Alleen een kiwi-paspoort geeft je direct ingang in Australie (en vice versa). Daarover meer in een ander hoofdstuk van dit forum.

Back