vanaf vandaag nog 3 weken

heidi

New Member
Halloo

We moeten de komende dagen nog veel doen. Maandag komt de container en hebben 2 dagen de tijd om in te pakken.
Hij vertrekt de 16de en komt 23 jui aan. En dan moeten we de rest van de tijd iets minder luxe leven :) .
Het wordt nu allemaal wel spannend hoor, ik heb er echt zin in en heb er de kriebels van.Het is zo spannend!!
 
Hoi Heidi,

Wat fantastisch dat het bijna zo ver is! (veel jaloerse mensen hier denk ik:))

Heel veel geluk toegewenst in Australie!

Groetjes Neeltje
 
Misschien heb ik niet opgelet (eigenlijk zeer waarschijnlijk) maar waar ga je naartoe? (en waarom gaan wij niet mee :D )
 
Wat een spannend tijd Heidi. Veel succes en ik denk dat het minder luxe leven helemaal geen probleem gaat worden met het idee wat er allemaal gaat gebeuren.
 
Jeroen_1
Misschien heb ik niet opgelet (eigenlijk zeer waarschijnlijk) maar waar ga je naartoe? (en waarom gaan wij niet mee )


wij gaan in australie wonen in melbourne.
Vandaag moeten we de paklijst inleveren en dit weekend is de laatste keer dat ik moet werken.
 
Super leuk, Heidi!!
Ben erg jaloers op je (en met mij nog vele anderen)...
Hoop dat er voor ons ook ooit zo'n spannende tijd aanbreekt.
Geniet ervan de komende tijd!
 
Nee hoor, ik ben helemaal niet jaloers.....

:| :| :| :| :|

Succes met de laatste loodjes enne genieten van je 'See ya later' party (afscheidsfeestje vind ik zo beladen klinken....)

KC
 
Ohhhhh, spannend!!!!!!!
Veel plezier met alles!!!!


Voor ons nu ook nog maar 3 weken tot de container komt, maar daarna nog 6 weken in NL.
Hebben nu al wel 10 dozen ingepakt, ja ja...
:D
 
dank je wel en het zal zeker wel lukken. Vandaag moeten we de paklijst doorsturen en dit weekend moeten we gaan inpakken. De dochter van danny komt ook, dus kan ze ook zien dat het werkelijkheid is. Want volgens mij beseft ze het nog niet helemaal

groetjes heidi
 
Back
Top