Vanuit Bergschenhoek stellen wij ons voor.

Kaatje64

XPdite Sponsor
Hallo allemaal, sinds 2 weken lopen wij met serieuse  :? bedoelingen om te willen emigreren naar Australie. Maar wat er dan allemaal in je hoofdje gaat gebeuren.... Waar moeten we beginnen, waar in Australie willen we eigenlijk heen?! Op het internet vind je veel info, maar eigenlijk niet zoiets als een stappenplan(of ik moet dat gemist hebben), vandaar registreren op deze site en hopen op veel interessante en leuke tips.

Oh ja voorstellen... :lol:
Wij zijn Cees 36 jaar, Karin 41 jaar, Richard 18 jaar (woont niet meer thuis), Dominique 11 jaar en tenslotte Peter 8 jaar.
Ik zit nu gelijk met een heleboel vragen aan jullie, maar laat ik het voor nu maar hier bij houden.

Allemaal een fijne dag!
Kaatje

Hey Kaatje! Veel plezier met het uitzoeken hé, hier op het forum! En als je iets moet weten, dan vraag je het maar!  :up:

Sara

Wat een leuke naam heb je, Kaatje. Die had ik al heel lang niet meer gehoord.
Heel veel plezier op het forum met je gezin en veel succes.

groetjes

Hi En van harte  :hi: op het forum.

Gezellig even babbelen en voor info zoeken.
Veel suc6 met je plannen.

Gr Ineke  :up:

Hoi Karin (Kaatje),

Welkom hier op het forum en veel plezier en succes met alles

groetjes Miranda

Hoi Kaatje en familie!

Welkom op het forum, veel succes met het uitzoekwerk, vragen kan altijd en gebruik vooral de search button!

Groetjes Lin :bye:

Welkom Kaatje, ook van onze kant.

Even een vraag; wat is de bedoeling van de 64 achter je naam?

Rene

Robby, heb jij even snel een rekenmachine er bij gehaald!!?? Ik kan niet zo snel rekenen. Ik draai altijd mijn getallen om (64 wordt dan zes en veertig bv.>>> Ozzie school!!)

Rene

hallo Kaatje en de gezinsleden,ook een hartelijk welkom van ons vanuit zevenhuizen hihi  gezellig zo dicht bij elkaar succes met alles en vooral veel plezier

groetjes miranda

Hallo allemaal,
bedankt voor jullie berichtjes en inderdaad Robby, mijn geboortejaar is 1964 en Kaatje is mijn bijnaam.
Inmiddels ben ik ook onze kansen voor Nieuw Zeeland aan het onderzoeken(Nieuw Zeeland is onze 2e optie),
maar ik kan daar niet zo'n leuk forum over vinden als dit forum, dus toch maar meer energie steken in Aus.

Nu maar even een vraagje stellen op een andere plaats binnen dit forum voor een goed immigratieburo, want...
schoenmaker hoe je bij je leest.

Dag iedereen en nog een hele fijne, zonnige dag van een optimist, zoals iedereen hier op dit forum.
Karin

Back