VB te koop in Breda

E

Eric.nl.au

Ik heb een winkel gevonden in Breda waar ze VB verkopen. Zojuist heb ik gebeld en ze hebben nog een voorraadje. Het schijnt niet echt een winkel te zijn want ze zijn niet altijd open, je moet van te voren even bellen. Voor mij is het in ieder geval dichterbij dan Amsterdam. Ik ga zaterdag een paar sixpacks inslaan!!!  :lol:
Adres:
De Bierlijn
Kwakkelhutstraat 52
4814 KR  Breda

Bacchus: Let op ! Dit is een groothandel, wil je dit bier zelf ? Ga dan opzoek naar een slijterij.

Je kunt ook in A'dam naar de Bierkoning. Die zit naast het paleis op de Dam. Die heeft HEEL veel soorten Australische bier. Kun je tenminste nog kiezen. Ik heb er in december een flesje bier voor in Martijn's schoen gekocht... Maar voor lekker bier hoe je het geloof ik niet te doen. Ze verkopen hier in Australie ook Heineken... en Grolsch (schijnt, ik heb het nog niet gezien). Dus misschien kun je dat beter gaan drinken??

Mijn neef, die in de buurt van Melbourne woont drinkt altijd Grolsch, weet dus zeker dat het daar in ieder geval verkrijgbaar is! :up:

In Adelaide hadden ze overal wel Grolsch, ook in cafe's, maar dat is toch niet de echte het is een afgewaterde versie.

Een collega van me kwam heel trots met een sixpack Oranjeboom aanzetten bij onze housewarming, totdat ik hem vertelde dat ik dat spul in NL ook al niet te zuipen vond... (geen idee waar ie het gevonden had trouwens)
Onze lokale slijter verkoopt "Holland", nooit van gehoord, maar volgens het etiket toch echt made in Holland. Heineken vind je hier in Brisbane op elke straathoek, Grolsch is ook niet al te moeilijk te vinden, en ik meen ook al eens Bavaria of Brand tegen te zijn gekomen.

en hoe is het met de Duitse bieren gesteld in Oz ?
Ben niet echt een bier drinker, maar in de zomer is een Warsteiner of een Krombacher toch wel erg lekker.

Sorry mensen, VB is niet voor particulieren bij ons te koop. We hebben een groothandel en geen winkel. Vraag je plaatselijke slijter het bier bij ons te bestellen, of drink het in het Walkabout cafe.
Groeten,
Marlies van Bierlijn

Back