Vergeet je deo niet.

tweety

XPdite Sponsor
Mocht je nu net je visum op zak hebben en binnenkort naar Australie komen. Even wat info, ze schijnen hier deo te gebruiken.....

The Age

Gelukkig voor de schoonmakers hangt het hier dus ook op de herentoiletten...

Nou ik zou jullie vertellen. verleden week moest mijn vrouw een van de housekeepers de hotel kamer uit sturen omdat ze te veel stonk.. Idd geen deo.. De klant begon the klagen dat de kamer zo begon te stinken ze kon niet anders dan haar er uit te sturen. Het is een 5 sterren hotel. Nadat incident is die persoon er op aangesproken. de keuze gesteld of deo of er uit.. Nu ruikt ze lekker.. Tja somigen culturen nemen ze het niet zo nauw met deo. Zoals we in Holland paart eten en rouwe vis.... gebruiken ze in anderen landen geen deo.. THIS IS Aussie aussie AUSSIE oi oi OI,... Paart is om op te rijden. Rouwe vis motten we hier niet. en we gerbuiken graag deo.. lol :p :evil:

Paart, rouwe vis? Je hebt inderdaad een probleem met je Nederlandse spelling :)

Nou ik zou jullie vertellen. verleden week moest mijn vrouw een van de housekeepers de hotel kamer uit sturen omdat ze te veel stonk.. Idd geen deo.. De klant begon the klagen dat de kamer zo begon te stinken ze kon niet anders dan haar er uit te sturen. Het is een 5 sterren hotel. Nadat incident is die persoon er op aangesproken. de keuze gesteld of deo of er uit.. Nu ruikt ze lekker.. Tja somigen culturen nemen ze het niet zo nauw met deo. Zoals we in Holland paart eten en rouwe vis.... gebruiken ze in anderen landen geen deo..
Tsja, en sommige mensen, inclusief autochtomen, zijn zich ook simpelweg niet bewust dat ze stinken. Net als met slechte adem. Dat heeft helemaal niets met cultuur te maken. Kwestie van het kenbaar maken.

En opnieuw is ze in het nieuws: http://www.news.com.au/national/deodorant-mp-teresa-gambaro-tells-immigrants-to-learn-english/comments-e6frfkw9-1226249001765

Nu met de claim dat racisme voorkomen wordt door Engels te leren. Al ben ik het eens met de eis dat immigranten de lokale taal moeten leren, het al of niet spreken van de taal heeft helemaal niets met racisme te maken. Die dame heeft echt geen idee wat er speelt in de maatschappij...

helemaal niets met cultuur te maken. Kwestie van het kenbaar maken.

Over statement of the year.. and the winner is..

ZzzzzZZZZzzzzZz

google... why do some cultures don't use deodorant

Waarom. ga je daar niet op de forums zitten. Ik heb al eerder gemerkt uit voorgaande reacties dat jij overal een oplossing voor hebt..

en dan is er ook weer zo eentje die begint over spelling and crap. Heel orgineel :up: Ik weet gelijk weer waarom ik een flinke periode niet meer hier op het forum heb gezetten

Waarom. ga je daar niet op de forums zitten. Ik heb al eerder gemerkt uit voorgaande reacties dat jij overal een oplossing voor hebt..

en dan is er ook weer zo eentje die begint over spelling and crap. Heel orgineel :up: Ik weet gelijk weer waarom ik een flinke periode niet meer hier op het forum heb gezetten
Ik heb net als anderen een mening en heb net zoveel recht om die hier te delen als ieder ander. Als het jou niet zint, blijf dan toch lekker weg van dit forum... :|

Heren, heren, zullen we de lange tenen weer terugsturen naar Nederland? Het zal het weer wel zijn door in Oz, maar de laatste tijd wordt er wel weer lekker geflamed op XPdite...

@Bear: "zo eentje"? Sacha is mijn naam, maar jij mag gewoon Mevrouw Dewit zeggen

Het was geen kritiek, maar een constatering van een feit. Je vermeld het zelf tenslotte in je handtekening.

Edit:
Alle verdere opmerkingen die ik naar je hoofd heb geslingerd, heb ik heel wijs zelf maar weer verwijderd...

Back