Maar dat is alleen voor vrouwelijke immigranten...Wanneer je eindelijk door hebt hoe je deodorant moet gebruiken, hier nog een kleine gebruiksaanwijzing voor het toilet...
http://www.perthnow.com.au/news/macquarie-university-teaching-migrant-students-how-to-use-a-toilet-correctly/story-e6frg12c-1226242349125
Tsja, en sommige mensen, inclusief autochtomen, zijn zich ook simpelweg niet bewust dat ze stinken. Net als met slechte adem. Dat heeft helemaal niets met cultuur te maken. Kwestie van het kenbaar maken.Nou ik zou jullie vertellen. verleden week moest mijn vrouw een van de housekeepers de hotel kamer uit sturen omdat ze te veel stonk.. Idd geen deo.. De klant begon the klagen dat de kamer zo begon te stinken ze kon niet anders dan haar er uit te sturen. Het is een 5 sterren hotel. Nadat incident is die persoon er op aangesproken. de keuze gesteld of deo of er uit.. Nu ruikt ze lekker.. Tja somigen culturen nemen ze het niet zo nauw met deo. Zoals we in Holland paart eten en rouwe vis.... gebruiken ze in anderen landen geen deo..
Paart, rouwe vis? Je hebt inderdaad een probleem met je Nederlandse spelling
helemaal niets met cultuur te maken. Kwestie van het kenbaar maken.
Ik heb net als anderen een mening en heb net zoveel recht om die hier te delen als ieder ander. Als het jou niet zint, blijf dan toch lekker weg van dit forum... :|Waarom. ga je daar niet op de forums zitten. Ik heb al eerder gemerkt uit voorgaande reacties dat jij overal een oplossing voor hebt..
en dan is er ook weer zo eentje die begint over spelling and crap. Heel orgineel Ik weet gelijk weer waarom ik een flinke periode niet meer hier op het forum heb gezetten