Verhuis deel 2

Status
Not open for further replies.

John

New Member
Ik heb zonet met een verhuisfirma gesproken.

Amai, heb ik een uitleg gekregen! ‘verstaat u duidelijk waarmee u bezig bent mijnheer? Weet u goed wat de gevolgen kunnen zijn, hebt u goed hierover nagedacht?’ vroegen ze aan mij… Alsof ik onnozel was..

Het volgende werd ik verteld…

Blijkbaar is Australië een van de moeilijkste landen om huishoudelijke goederen naar te versturen (kan ik geloven). Blijkbaar nemen meeste mensen enkel wat meubelen, kleren en waardevolle bezittingen mee. De rest is blijkbaar niet de moeite waard. Vergeet uw fiets, loopschoenen, gereedschappen maar mee te nemen! Het is niet mogelijk!

Alles wat ooit het daglicht gezien heeft moet gekuist worden alsof het nucleair afval was/is, het moet blinken, uitzien alsof het nog nieuw is. Alles moet uiteen gehaald worden en intern gesaneerd worden. Volgens deze als er meer 1, hoe klein dan ook, stukje ‘vreemd’ materiaal gevonden word, word de hele container vernietigd!

Nu weet ik dat Australië streng is om zo vreemde ziektes te vermijden, en dat alles goed gereinigd moet worden, maar kan het echt zo extreem zijn als wat ze tegen mij zeggen?

Heeft iemand ooit al meegemaakt of gehoord van vernietiging van een hele container? Heeft iemand ooit al fietsen, gereedschappen of schoenen(!) meegedaan?

Groetjes

John

Hi,

Ik gooi deze even dicht, je kan het in je andere topic verder vertellen, waar ik deze post ook onder je andere gezet heb.

Status
Not open for further replies.
Back