Verhuisbedrijf

Ang

Member
Hai,
Er zullen waarschijnlijk al heel veel links bestaan, maar vroeg me af wie er recentelijk zijn spullen naar Australie overgescheept heeft, met welk bedrijf, tevreden over de service, prijs etc?? Ik wil binnenkort quotes op gaan vragen, want gaan na 7 jaar toch maar eens spullen over laten komen :D....ik heb al eens vaker quotes opgevraagd, maar vroeg me af welk bedrijf er anno 2014 het beste uit de bus komt qua kwaliteit/ prijs verhouding. Spullen moeten naar Sydney....thanks, Ang

Hai,
Er zullen waarschijnlijk al heel veel links bestaan, maar vroeg me af wie er recentelijk zijn spullen naar Australie overgescheept heeft, met welk bedrijf, tevreden over de service, prijs etc?? Ik wil binnenkort quotes op gaan vragen, want gaan na 7 jaar toch maar eens spullen over laten komen :D....ik heb al eens vaker quotes opgevraagd, maar vroeg me af welk bedrijf er anno 2014 het beste uit de bus komt qua kwaliteit/ prijs verhouding. Spullen moeten naar Sydney....thanks, Ang
Ik zou nog graag wat dozen versturen.....naar Sydney ook. Wellicht kunnen we het samen eens proberen?

Hazeleger is prima. Zijn betrouwbaar, snel en netjes. Zelf hebben wij wat pech gehad, maar dat had niet met de inzet van Hazeleger te maken.....

Oke, bedankt voor jullie reacties; zal zeker eens een quote opvragen bij Hazeleger! Ik weet zelf niet eens precise hoeveel ik heb, maar zou sowieso een container moeten delen want het gaat om een aantal dozen, 3 fietsen en een bed.....had ik 7 jaar geleden gewoon over moeten schepen, maar ja je bent ontzeker en wacht en wacht en wacht....nu komt het dit jaat toch eindelijk over. Katja, zal eens even wat prijzen opvragen en kijken hoe het berekend word?

Oke, bedankt voor jullie reacties; zal zeker eens een quote opvragen bij Hazeleger! Ik weet zelf niet eens precise hoeveel ik heb, maar zou sowieso een container moeten delen want het gaat om een aantal dozen, 3 fietsen en een bed.....had ik 7 jaar geleden gewoon over moeten schepen, maar ja je bent ontzeker en wacht en wacht en wacht....nu komt het dit jaat toch eindelijk over. Katja, zal eens even wat prijzen opvragen en kijken hoe het berekend word?
Ik ga voor een kuub, redelijk betaalbaar, ben al dozen aan het inpakken. HEb informatie lopen bij Hazeleger inderdaad.

Het is alweer een paar maanden geleden dat onze 65 m3 huisraad hier voor de deur stond. Wij hebben dit laten doen door Hazeleger. We hadden diverse offertes opgevraagd maar in combinatie met de geboden service kwam Hazeleger er het beste uit. We hadden ervoor gekozen om zelf de dozen in te pakken (300) en zij hebben alle meubelen ingepakt met golfkarton. Prima bedrijf (klantvriendelijk,netjes) met harde werkers en Errie hielp net zo hard mee. We hadden wat bijzondere zaken mee te nemen zoals een motor en aanhangwagen maar dat is allemaal heel aangekomen hier. De enige schade was een glasplaatje en bordje stuk en een krasje hier of daar. Maar wat wil je als de spullen 6 weken en 20.000 km op zee ronddobberen.

Trouwens even ter verduidelijking de container komt aan en wordt door het verhuisbedrijf alhier leeg gehaald en de inhoud in een quarantaine ruimte gezet bij het verhuisbedrijf. Dan wachten op de douane want die moet er overheen piesen. Dat doen ze niet onzorgvuldig want ze wilden aan de hand van de paklijst ongeveer 100 items zien. Die stuks collie moeten worden opgezocht in de opslagruimte, opengemaakt en bekeken. Kost een dagje werken en ons 1000 dollar :cool:. Vervolgens laadt het verhuisbedrijf alles weer in hun eigen vrachtauto en brengen het naar je nieuwe onderkomen in Australië. Al met al zijn je doosjes dus 5 tot 6 keer verplaatst.

Sommige mensen verklaarde ons voor gek om zoveel mee te nemen maar ik heb spijt dat ik niet ALLES heb meegenomen.:p
Waarom zou je spullen die nog goed zijn en die je in Nederland gebruikt weggeven voor nop om ze hier opnieuw te kopen? Zou je het meenemen als je binnen Nederland zou verhuizen? waarom nu dan niet?
Trouwens hoe meer je meeneemt hoe goedkoper de prijs per kuub wordt. Bij een volle container zit je tussen de 130/160 euro per kuub.(prijs 2014) Dan reken ik ALLE kosten dus ook verzekering en Douane en inklaringskosten.

Back