Verhuisbedrijven wie wat en waar

krokkie

XPdite Sponsor
Hallo allemaal

Wij zijn nu beland bij het kiezen van een verhuisbedrijf, dus denk ik Xp dite.
Maar om de juiste info gebundeld te vinden valt niet mee.
Kan iemand (ik niet dus) een topic maken met daarbij de verschillende verhuisbedrijven met daarbij een paar kollometjes met bv
kosten, reistijd, afhandeling, service en dat je in deze punten ook aan kunt geven slecht, goed, perfect.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat iemand er iets aan wil doen, want tot nu toe kan ik op xp dite niet de antwoorden vinden die ik zou willen.

Groetjes Kees
 
[quote author=krokkie link=topic=8314.msg109893#msg109893 date=1201955568]
Maar om de juiste info gebundeld te vinden valt niet mee.
Kan iemand (ik niet dus) een topic maken met daarbij de verschillende verhuisbedrijven met daarbij een paar kollometjes met bv
kosten, reistijd, afhandeling, service en dat je in deze punten ook aan kunt geven slecht, goed, perfect.

Ik hoop dat het duidelijk is en dat iemand er iets aan wil doen, want tot nu toe kan ik op xp dite niet de antwoorden vinden die ik zou willen.
[/quote]

Binnen dit http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=3637.msg42724#msg42724 topic vind je toch al een hoop antwoorden op je vragen. Je zult alleen het topic even moeten door lezen  :grin:
 
Hoi Kees,

Misschien kan ik je wel van dienst zijn. Wij hadden van een aantal bedrijven offertes opgevraagd. Mijn man (Arjon) heeft daarvan een overzicht gemaakt. Hij moet deze alleen even zoeken. Als je me in pm-tje je e-mailadres doorgeeft, zal hij het zoeken en kan hij het je mailen. Misschien heb je er wat aan.

Groetjes Lisette
 
De offertes heb ik ook allemaal, waar het mij om gaat is hoe de ervaringen zijn en het nakomen van de afspraken.
Maar inmiddels denken wij in zee te gaan met waaijenberg

Groetjes Kees
 
Afgelopen donderdag is onze container opgehaald door KHZ. De service is echt geweldig! Op vragen krijg je zeer snel antwoord. Onze kinderen kregen aparte kinderverhuisdozen. Morgen gaat de container naar Rotterdam en donderdag vertrekt de boot.


Mark
 
Mijn moeder laat alles verschepen door Hazeleger Verhuizingen (www.hazelegerverhuizingen.nl). Ze heeft alles in laten pakken, in een 15m3 container, ze is ontzettend tevreden! Hele goede service.
 
[quote author=Lin link=topic=8314.msg110026#msg110026 date=1202116917]
Mijn moeder laat alles verschepen door Hazeleger Verhuizingen (www.hazelegerverhuizingen.nl). Ze heeft alles in laten pakken, in een 15m3 container, ze is ontzettend tevreden! Hele goede service.
[/quote]

Lin,

mag ik vragen hoeveel je moeder heeft moeten betalen? (inclusief douane inklaring en bezorging aan de deur in Oz?). Wij gaan deze zomer en hebben ook max. 15 m3. We zijn ons ook aan het orienteren op verhuizers. Is inderdaad vrij onoverzichtelijk allemaal...
 
Wij zijn denk ik wel iets meer kwijt bij Voerman voor onze 10 kub, maar wij laten het nog een maand of 5 in opslag staan. Die kosten komen er natuurlijk ook nog bij. Voor 10 kub (alles in laten pakken en in Oz weer uit laten pakken) zijn wij 3990 euro kwijt, maar daar komt de verzekering nog bovenop.

Dan is jouw mams veel goedkoper uit dan wij
 
Klinkt goed. We gaan met deze firma ook maar eens een afspraak maken. Dank hiervoor.
 
Wij betalen Euro 4.300 voor 17m3. Prijzen liggen dus allemaal zeer dicht bij elkaar.
 
Back
Top