verhuisbedrijven

titatanja

Member
hoi allemaal,

ben nog in afwachting van mijn visum - maar positief gestemd als ik ben (nou ja, valt wel mee, maar ik moet toch IETS te doen hebben...voel me namelijk een beetje :shock: ) - ben ik alvast een aantal zaken uit aan het zoeken mbt verhuizingen.
ben niet van plan meubels mee te nemen - vriendje-lief heeft zijn huis namelijk al ingericht en die meubels van mij zijn niet echt om over naar huis te schrijven - maar alleen boeken, cd's, kleren, wat persoonlijke zaken en mijn 'keukenuitzet', ik schat bij elkaar een doos of 7 a 8.

ik heb al bij verschillende internationale verhuizers offertes aangevraagd, maar krijg van allemaal de reactie dat mijn zending 'niet interessant' is. :cry:
heeft iemand van jullie ervaring met het verschepen van 'kleine zendingen'?

alvast bedankt,

tanja

oh ja, weet niet of het iets uitmaakt, maar mijn spulletjes moeten naar perth
 
titatanja said:
oh ja, weet niet of het iets uitmaakt, maar mijn spulletjes moeten naar perth

Er gaat vast wel iemand die kant op verhuizen, misschien kunnen je spullen wel mee.

Vrijwilligers :?:
 
titatanja said:
...alleen boeken, cd's, kleren, wat persoonlijke zaken en mijn 'keukenuitzet', ik schat bij elkaar een doos of 7 a 8...
Dit is vergelijkbaar met wat ik meegenomen heb, een stuk of 10 verhuisdozen. Samen pasten ze in een kist van 1 m3, en het kostte geloof ik iets van 600 Euro om die kist naar Brisbane te verschepen, inclusief van huis ophalen van de kist in NL en aflevering voor de deur in Australie (december '02). Ik heb alleen geen idee hoe de transportmaatschappij heette die ik gebruikt heb (en ik zit midden in een verhuizing dus ik weet niet of ik de formulieren zal kunnen vinden :(). Informeer eens bij transportmaatschappijen (dus niet verhuismaatschappijen) wat het kost om een kubieke meter naar Australie te verschepen. Succes!
 
heb het al gevonden - heeft er iemand ervaring met excessbaggage.nl??
2 m3 voor ongeveer 600 euro - per boot, in 19 dagen van nederland naar perth. dit lijkt me op dit moment de meest logische oplossing, maar er is vast wel iemand die (positieve of negatieve) ervaringen met deze firma heeft.
ze zijn overigens gevestigd op schiphol, vervoer per lucht is ook mogelijk

gr. tanja
 
Back
Top