verhuisdoos ipv koffer?

Tommy_k

XPdite Sponsor
We zijn nu een beetje aan het kijken wat we straks allemaal meenemen. Omdat we van SA 20 kg extra baggage mee mogen nemen kunnen we een extra koffer meenemen.

Nu is het alleen zo dat de koffer 3 tot 4 kg weegt. De koffer willen we niet perse houden, die is al redelijk beschadigd. Ik zat dus te denken om in plaats van een extra koffer / backpack een verhuisdoos in te checken.Een doos weeg volgens mij max 1 kg, dus dat betekent toch wee 2 a 3 kg extra aan bagage...

Wordt dit geaccepteerd door luchtvaartmaatschappijen?
 
Ik heb wel vaker dozen op de band zien liggen! Wat misschien ook iets zou kunnen zijn is zo'n grote tas van geweven plastic (weet niet precies hoe die heten). Die zijn sterk en nog lichter dan een doos. Volgens mij is het gewoon belangrijk dat je binnen de afmetingen blijft die de luchtvaartmaatschappij hanteert....

Succes!
 
Volgens mij is het gewoon belangrijk dat je binnen de afmetingen blijft die de luchtvaartmaatschappij hanteert....

Dat is niet nodig, op Schiphol heb je odd-size bagage, kun je ook fietsen en gigantische dozen (ervaring mee) afleveren. Als ze binnen 't gewicht zijn, is het geen probleem.
 
Heb een paar van die tassen meegenomen, ideaal als je boodschappen gaat doen.
Die tassen hier gaan twee dingen in en ze zijn vol of een hele serie plastic tasjes, hoewel die wel weer handig zijn voor de kleine vuilnisemmer op het aanrecht .
Neem ook een paar vouwkratten mee, handig in de auto
groeten Johan
 
Gister zag ik Turkentassen in The Rejectshop maar $2,- Heel enthousiast aan Duncan geprobeerd uit te leggen hoe wij ze noemen en hoe ze aan hun naam komen..... Hij snapte er niks van :confused: Net zo lastig als uitleggen wat een gebakje is en wat gezellig betekend o_O Vouwkratjes heb ik hier ook regelmatig gezien. Maar als je ruimte over hebt... gewoon doen :)
 
Ga naar de Nederlandse dollar shops(Action,Zeeman,mischien Wibra of zo iets)daar koop je iid van die mega tassen die niets wegen. Heb ze zelf ook gekocht en gebruikte ze voor om onze dekbedden en kussens te vervoeren naar Aussie...Had het graag anders gedaan maar ging helaas niet...
 
Ga naar de Nederlandse dollar shops(Action,Zeeman,mischien Wibra of zo iets)daar koop je iid van die mega tassen die niets wegen. Heb ze zelf ook gekocht en gebruikte ze voor om onze dekbedden en kussens te vervoeren naar Aussie...Had het graag anders gedaan maar ging helaas niet...

Thanks, ga ik ook kijken.
 
  • Like
Reactions: M5
Back
Top