Verhuizen

badri

New Member
Hoi allemaal,

Heb jullie ervaring met verhuizen van nederlandse naar Australia.

Graag jullie ervaring en tips.

Hoe veel kost?
Wat moet opletten? enzo

Gr
Badri :?:
 
Hoi Badri !
Ik heb nog geen ervaring maar ga, als het goed is, per Augustus verhuizen naar Oz!

Ik heb zelf bij diverse verhuizers offerte aangevraagd en dit was het resultaat:
Mondial Movers- van Henneken- Zoetermeer - Euro 4800.-
van den Eijnden- Eindhoven - Euro 4400.-
Voerman international-Joke Taal- Euro 3600.-
Allied Varekamp- Euro 3050.-

Er is geschat op een 12 kubieke meter te verhuizen goederen en dat word in een 20ft container verhuisd naar OZ!

Hier heb ik ook diverse slechte berichten gekregen/gelezen over een aantal verhuis bedrijven/bemiddelaars:
Eric Hazeleger en Peter de Haan.

Je kunt verhuisbedrijven vinden op www.emigratie.pagina.nl onderaan !

Je mag niet mee naar Australië nemen: stro/ rieten items; geen korreltje zand of aarde ( denk hieraan bij fietsen, auto evt., tuingereedschap , je schoeisel, schelpezand van vogelkooi); geen kruiden (nootmuskaat e.d ), geen zaden, geen chemische (reinigings) middelen zoals chloor, ether, schoonmaakmiddelen of verzorgingsmiddelen in spuitbus (deodorant, ovenreiniger). En kijk even goed op dit forum want er is al vaker over geschreven !

Suc6!

:D
 
Bedankt voor het informatie.

Ik hoop voor jouw dat Augustus naar australia lukt. Veel success.

Ik ga verder ook uit zoek over dit onderwerpen.

Gr
Badri :)
 
wij gaan eind mei, en willen de container van 20 ft 10 mei laten komen. Wij hebben het via rent a container gedaan. we komen op ong 2500 euro uit. Ze plaatsen een container voor je huis, je moet alles zelf inpakken en naar 2 dagem komen ze het ophalen en gaat het op transport.
 
"heidi said:
wij gaan eind mei"]

Dat klinkt niet zo duur. Alles wat we tot nu toe hebben gezien kost meer dan 4000 euro :roll:
Heb je een webadres (of telefoonnummer) van rent a container?