Verhuizers

Zilver

Member
Wij hebben het niet meer nodig, want wij zitten al 17 maanden in Oz, maar tijdens het surfen over het internet kwam ik deze site tegen:
voor alle mensen die nog in NL zitten en een verhuizer zoeken voor hun spullen naar Australia:

http://www.van-der-graaf.nl/bestemming.php?p=oceanie&gclid=COzi4ZyM3I0CFReyhgodnlYZaA

Ziet er volgens mij goed uit!

Zilver
 
Heb helaas zelf op dit moment alleen maar slechte ervaringen met Van der Graaf Verhuizingen voor een groupage verhuizing van 2kuub naar Australie.
Zeer behulpzaam en vlot met offerte, informatie en het ophalen van de spullen. Maar toen begon de ellende: spullen zijn ongeveer vier weken later verscheept dan afgesproken, dit kreeg ik per email te horen nadat ik zelf al aangekomen was in Brisbane en in de veronderstelling dat de spullen al lang en breed onderweg zouden zijn. Ik zou van hun contact informatie van hun agent krijgen, maar na contact opnemen met deze agent konden zij mij niet helpen. Ik heb toen vervolgens zelf op zoek moeten gaan naar een agent. Nadat ik een agent hier gevonden had, heb ik contact opgenomen met Van Der Graaf zodat zij de papieren konden doorsturen, maar weken lang geen reactie van Van Der Graaf. Na verschillende emails en een telefoontje kreeg ik eindelijk de papieren toegestuurd, maar deze waren niet correct ingevuld, dus kon ik zelf alsnog naar de agent gaan om de documenten correct in te vullen.
Daarnaast heeft Van Der Graaf altijd gesproken over bijkomende kosten van de zending alsof het over "een paar honder dollar" zou gaan. De teller staat nu ondertussen al op bijna duizend dollar voor lokale kosten hier, en dan moet ik de zending zelf nog ophalen bij de agent in Brisbane. Alle kosten bij elkaar opgeteld had ik voor hetzelfde bedrag alles van deur tot deur kunnen laten verzenden door bijvoorbeeld De Haan verhuizingen,
Dus Van der Graaf verhuizingen zou ik echt niemand aanbevelen. Gebrekkige communicatie (niets eens een mailtje ter bevestiging van ontvangst van een reactie of vraag, maar gewoon weken lang niets van je laten horen), onjuiste informatie en onvolledige informatie verstrekt over afhandeling hier ter plekke, en het niet nakomen van afspraken over verzending van de spullen.
Jammer, het gaat toch om je persoonlijke bezittingen die je iemand in vertrouwen geeft.
 
Back
Top