verhuizing - enkele dozen

titatanja

Member
hoi allemaal,

ik hoop in de eerste week van december te verhuizen naar perth (eindelijk!!!) en omdat mijn lief een volledig ingericht huis heeft, blijft het grootste deel van mijn spullen in nederland.
ik zal alleen wat boeken, cd's, kleren (teveel waarschijnlijk :D ), keukenspullen en wat persoonlijke ditjes en datjes meenemen - alles bij elkaar een doos of vijf/zes.
dit is natuurlijk te klein voor de 'echte verhuisbedrijven' maar hoe dan???

heb de site van excessbaggage op schiphol gevonden, maar zijn er nog andere mogelijkheden?

thanks,

tanja
 
Hoi Tanja,

Allereerst veel plezier in Perth! Zelf ga ik in maart richting Perth, na de bekende visum procedure van 2 jaar. Als je op de website www.bagage.nl kijkt, zijn daar tarieven te vinden voor het opsturen van bagage. Het tarief is ongeveer 245 euro voor de eerste kubike meter, en 150 euro voor elke volgende. Goedkoop is het dus niet.

Groetjes,

Aris
 
Ook ik verhuis binnenkort (begin april :D ) naar Melbourne. Ik weet niet hoe groot jouw dozen zijn, maar ik krijg redelijk respons van verschillende verhuis/transportbedrijven op mijn 3-4 m3 spulletjes die ik mee wil nemen. Je zoekt dan naar een gedeelde container (LCL) De vrachtprijs ligt dan ongeveer op 100-150 euro per m3. Op dit forum kan je al een paar adressen vinden van vervoerders en in de goudengids onder forwarding staan al deze bedrijven. Reken op 6 tot 8 weken vervoerstijd Mocht je toch via de lucht willen vervoeren ga ipv bij de luchtvaartmaatschappijen direct naar de cargo afdelingen, die rekenen minder dan hun passagiersafdelingen

Succes

Jan


titatanja said:
hoi allemaal,

ik hoop in de eerste week van december te verhuizen naar perth (eindelijk!!!) en omdat mijn lief een volledig ingericht huis heeft, blijft het grootste deel van mijn spullen in nederland.
ik zal alleen wat boeken, cd's, kleren (teveel waarschijnlijk :D ), keukenspullen en wat persoonlijke ditjes en datjes meenemen - alles bij elkaar een doos of vijf/zes.
dit is natuurlijk te klein voor de 'echte verhuisbedrijven' maar hoe dan???

heb de site van excessbaggage op schiphol gevonden, maar zijn er nog andere mogelijkheden?

thanks,

tanja
 
Back
Top