Verhuizing van Perth naar Sydney

magda

XPdite Sponsor
Hi,

Mijn man zijn taak in Perth zit erop en het bedrijf heeft ons gevraagd om te verhuizen naar Sydney. We hebben bijna een jaar in Perth gewoond en hebben het goed naar ons zin gehad. We zien uit naar ons nieuwe avontuur en wensen iedereen die in Perth woont of gaat wonen een plezierige tijd toe.

Groet, Magda  :bye: :bye:
 
Ik wens jullie veel succes in Sydney :up: :up: Wij vullen jullie plekje straks wel op :grin:

Maar laat PP het maar niet lezen, dan krijg je de wind van voren :p

Bart
 
welkom in sydney :up:
het bolwerk in Perth begint scheurtjes te vertonen. Daar kan PP ook niets aan doen :p
 
[quote author=loecky link=topic=9833.msg134047#msg134047 date=1236624576]
welkom in sydney :up:
het bolwerk in Perth begint scheurtjes te vertonen. Daar kan PP ook niets aan doen :p
[/quote]
Nee hoor, het was vanaf het begin bekend dat het een tijdelijk verhaal zou (kunnen) zijn ;-). No worries. Er zijn ook alweer wat andere 'kandidaten' die deze kant opkomen (ook al weten ze het zelf nog niet ...  :evil: :evil:).

@Magda & Jan,
Heel veel plezier en succes ook in Sydney, en (ook al zal het vanuit mijn mond hier een beetje als vloeken in de XPdite-kerk zijn ;-)): Sydney is een prachtige stad hoor!!

[size=5pt](Ik zou er alleen niet willen wonen vanwege het vochtigere klimaat en ook niet zolang we nog moeten werken ;-) ;-))[/size]
 
Wat raar..ik las PP's laatste post en ik moest ineens heel hardop lachen..zomaar spontaan haha  :p
 
[quote author=EmJay link=topic=9833.msg134134#msg134134 date=1236704771]
Wat raar..ik las PP's laatste post en ik moest ineens heel hard op lachen..zomaar spontaan haha  :p
[/quote]

Ach, lachen is gezond.
 
Back
Top