verkoop inboedel

heemskerk

XPdite Sponsor
hai,

ben benieuwd naar mensen die hun inboedel NIET hebben meegenomen naar Australië, maar verkocht voordat ze weggingen. Hoe en via welk systeem hebben jullie dat gedaan? En hoelang heb je erover gedaan om het te verkopen?  :?

pascale
 
Wij houden een soort 'garage sale' voor vrienden en familie en buurtbewoners, die mogen komen kopen....en de overschot wordt weggegooid of weggeschonken aan een goed doel...
 
We hebben alles via marktplaats en e-bay verkocht werkt best goed. Je moet wel geduld hebben. Mijn ervaring is dat een object meestal binnen de 2 tot 4 weken verkocht is. Sommigen objecten wat langer.
 
Heb wat geprobeert om te verkopen op Marktplaats. Op een dvd speler (nieuw etc etc) (vraagprijs €50,00) twee keer een bod. een van €100 en een van €400. Kwamen deze boden uit Nigeria. Of ik zo goed zou willen zijn om in te pakken als cadeau etc etc, en mijn bank gegevens wilde door mailen. Na al die berichten van oplichters uit Nigeria, ben ik dus daar niet op ingegaan.
Door dit akkefietje vertrouw ik Makrtplaats ook niet meer.

Rene
 
marktplaats.nl en speurders.nl
familie en vrienden die interesse hadden, en via via, veel praten over de spullen die je kwijt wilt, er is allicht iemand die weer een ander kent die het kan gebruiken.
en een dagje vlooienmarkt, was erg gezellig, en ging naar huis met bijna alles verkocht en een leuk zakcentje verdient.

gr lin

ps: iemand nog interesse in  badkamermeubilair, en een home cinema set  :evil:
hahahaha
 
als we dan toch zo gaan beginnen haha
wie wil er nog een PC? pentium 4 flatscreen met de hele bubs erbij (twee jaar oud!)
 
@marina,je neemt je computer toch wel mee,hoe moet je anders straks  je verslaving
voeden ,ik denk dat het hele nare afkick verschijnselen met zich mee brengt. :-D :-D

groetjes Manja
 
[quote author=memswear link=topic=3191.msg36729#msg36729 date=1132169087]
@marina, je neemt je computer toch wel mee, hoe moet je anders straks je verslaving
voeden, ik denk dat het hele nare afkick verschijnselen met zich mee brengt. :-D :-D

groetjes Manja
[/quote]

Dus niet verkopen!!!
 
Back
Top