koets
Member
Ik heb vanmiddag een telefoontje van mn CO gekregen. Als ik het allemaal goed begrijp zijn in juli de nieuwe immigratiecijfers uit Canberra gekomen. Kennelijk zijn deze voor Europa bijgesteld, naar beneden wel te verstaan. Hierdoor moeten ze bij de ambassade alle cases op volgorde behandelen. Hierdoor is de proceduretijd opgeschroefd naar 7-9 maanden. Dit is dus ook voor cases die al eerder ingediend zijn. Super balen natuurlijk. Ik had de 5 maanden in mn hoofd, dus in de planning november.
Nu hopen dat ik iets kan regelen met de nieuwe huurders van mn flat, de verhuizer en Nick zn tiockets (hij zou een maand eerder gaan). Daarbij is mn contract afgelopen en moet ik dus opzoek naar nieuwe werk voor de komende 4 maanden....
Allemaal erg vervelend, maar goed niets aan te doen ben ik bang. Werk aan de winkel!
Nu hopen dat ik iets kan regelen met de nieuwe huurders van mn flat, de verhuizer en Nick zn tiockets (hij zou een maand eerder gaan). Daarbij is mn contract afgelopen en moet ik dus opzoek naar nieuwe werk voor de komende 4 maanden....
Allemaal erg vervelend, maar goed niets aan te doen ben ik bang. Werk aan de winkel!