Verrichten van betalingen...

Lin

XPdite Sponsor
Wij zijn op dit moment bezig met het invullen en opsturen van ons assement, daar hebben ze het over betalingen. Hoe kunnen we die het best voldoen?

Hoi Lin,

Wij hebben bij onze bank (ABNAMRO) een bankcheque gekocht. Deze wordt dan opgemaakt in Amsterdam (hoofdkantoor) en wordt je binnen, ik geloof een dag of 2 toegestuurd.
Hierop komt de naam van de begunstigde, adres, telefoonnummer en het bedrag te staan. Zorg wel dat je de juiste gegevens doorgeeft, want als er een lettertje verkeerd staat kunnen ze hem daar niet innen.
Afhankelijk van de assesment authority, kun je misschien ook wel per creditcard voldoen.

Groetjes,

Brit

Ok, heb je op de formulieren dan je credit card nummer ingevuld?
(Ja ben echt een leek op dat gebied hoor, verricht nooit betalingen met CC  :| )

Nou hier zit er nog een maar Martijn heeft het geloof ik gewoon ingevuld. En het is inmiddels ook betaald. Dus het zal wel kloppen....

[quote author=jufrebekka link=topic=1187.msg9482#msg9482 date=1108979578]
Nou hier zit er nog een maar Martijn heeft het geloof ik gewoon ingevuld. En het is inmiddels ook betaald. Dus het zal wel kloppen....
[/quote]

Vreemd wij konden niet via credit card doen, alleen met een bankcheque :loudcry:. Trouwens erg ingewikkeld voor de ING want dat gebruiken ze in principe niet meer omdat het te risicovol was :wall:. Maar goed uiteindelijk toch wel geregeld.

Gr

Citavm

Geert kon bij de ACS zijn creditcard gegevens op het formulier invullen. Voor mijn assessment bij de AIWCW heb ik gewoon zelf een A4-tje met alle gegevens bijgevoegd en dit is ook goed gekomen. :)

Ik geloof dat je bij sommige assessing authorities inderdaad niet met creditcard kan betalen dus check dit even!

Hoi,

Ook wij konden bij de TRA niet met CC betalen en moesten dus een bankcheque kopen, wat inderdaad ook bij de ABN niet gebruikelijk meer is, vandaar dat, dat op het hoofdkantoor moest gebeuren.
Dus het is afhankelijk van de assesing authority.

Groetjes,

Brit

Bedankt voor jullie reactie's tis weer wat duidelijker!  :up:

Groetjes Sander en Linda!  :up:

Aanvulling op Rebekka's post:
Wij hebben ons visum (PhD studentvisa class 574) via internet aangevraagd. Een van de onderdelen van de aanvraag is het opgeven van je creditcard informatie. Zonder creditcard zou het dus niet zijn gelukt. Je hebt sowieso een creditcard nodig als je een ticket via internet zou willen bestellen.

Back