verruilen de winter voor de zomer en gaan naar Rockhampton!

twinstar

New Member
Al een tijdje een regelmatige bezoeker maar dan nu eens even netjes voorstellen, zoals het hoort  :)

Waarschijnlijk tussen kerst en oud & nieuw van dit jaar vetrekken wij 4 man sterk (+man en twee heel kleine kinderen) naar Rockhampton waar mijn man aan de slag gaat als huisarts. Het is relatief eenvoudig om via een baan in de gezondheidszorg in Australie aan de slag te  kunnen maar 'de hele papiermolen' eromheen is hetzelfde al gaat het waarschijnlijk een beetje sneller want we zijn vanaf augustus dit jaar bezig. Wij hebben net vandaag, als laatste stap, onze medische gegevens verstuurd en is het nu wachten op een berichtje dat het visum wordt toegekend. Volgens onze reruiter is eind december prima haalbaar maar wij wachten nog maar even met het boeken van tickets voordat we het berichtje hebben! Alle voorbereidingen in volle gang, dat wel.

Onnodig te zeggen dat we er vreselijk naar uitkijken en door alles wat we hier lezen wordt dat alleen maar versterkt!

welkom op het forum!
volg ook onze avonturen op http://a-new-life-downunder.blogspot.com/.
Begin januari verhuizen we naar Adelaide, waar het dan rond de 40°C zal zijn. :up:
Veel succes met de laatste voorbereidingen!

Groet,
Tom, Hilde, Nathan en Levi

Leuk zeg! Veel succes. Ik heb gehoord dat er daar leuke huisartsen werken. Wij zijn een aantal keren in "Rocky"geweest leuke stad. Mooie parken en mooi aboriginal museum.

Veel plezier en succes met de laatste loodjes!

Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal geregeld hebben. Gaan jullie op een sponsership.Via welke organisatie hebben jullie een baan geregeld. Via de Amaq? Hebben jullie allebei je ielts al gedaan? Zijn jullie papieren al goedgekeurd door de Medical board?

Veel succes!

Welkom hier op het forum en gefeliciteerd met jullie goedgekeurd vertrek! Mijn vriendin en ik spelen al een tijdje met dezelfde gedachte. Mijn vriendin in cardioloog io en ik ben orthopedisch chirug io. Samen zijn we sinds 5 dagen trotse papa en mama!  :up: Ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen tot nu toe en hoe jullie alles hebben geregeld. Zou graag op termijn met mijn gezinnetje ook die kant op trekken. Zijn allebei verzot op Australie en er liggen dan ook al heel wat voetstappen van ons langs de oostkust!
Jammer dat jullie niet je e-mail adres hebben opgegeven op de site, hoop dat ik zo ook reactie van jullie krijg. Alvast heel veel succes en geluk gewenst in Rockhampton!

Groetjes Bas, Sylvie en Marijn!

[quote author=Bas Rutten link=topic=5979.msg75507#msg75507 date=1164112274]
Samen zijn we sinds 5 dagen trotse papa en mama!  :[/quote]

gefeliciteerd met Marijn! Wij denken ook aan 'Rocky'; niet te groot, niet te klein, prima klimaat en best goed bereikbaar. Nu eens kijken of ik daar zou kunnen werken, haha.

Dus het is niet Warner geworden! Ietsiepietsie meer noordelijker  :wink:  :wink: Desalniettemin: Veel succes!

KC

Back