versturen per FedEx/DHL

tum

XPdite Sponsor
Hoi,

Ze zeggen wel eens, alleen een vraag die niet gesteld wordt is een domme vraag. Dus!!!!!!! :lol: :-o ...... kan iemand mij misschien in spreektaal effe uitleggen hoe dit werkt. Heb wel op de websites gekeken, maar kom er niet helemaal aan uit.

Bedankt :blond: :baby:

Groetjes Miranda

Op de site van DHL kom ik al niet eens prijzen vinden... Bij FedEx schrok ik wel ff, maar goed. Ik maak er uit op dat het gewoon op gewicht gaat daar... Verder weet ik het ook niet echt.

Hoi Annemiek,

Dus jij vond het gelukkig ook nogal onduidelijk. Nou ja, gelukkig is misschien een verkeerde woordkeuze. Misschien reageert er nog iemand die het ons  kan uitleggen.

Groetjes,

Miranda

:later:

Ik heb geen ervaring met het versturen van dingen met deze bedrijven.  Voor DHL geldt qua tarieven:
Voor actuele tarieven of cash tarieven kunt u contact opnemen met onze klanten service:
0800 - 0552
Verder is het volgens mij een kwestie van online een koerier boeken, en het pakje aan hem/haar meegeven... Op de site van dhl (www.dhl.nl) kun je meer info over de producten vinden onder het kopje "productinformatie" en dan zendingen versturen. Maar het makkelijkste lijkt mij om het gratis informatie nummer gewoon te bellen.

Voor Fedex geldt: FedEx Envelope
Gewicht (kg) - EURO
0,5 - 50,60

FedEx Pak
Gewicht (kg) - EURO
0,5 - 59,80
1,0 - 67,50
1,5 - 73,80
2,0 - 80,30
2,5 - 86,40

Pakketverzendingen
(FedEx Box, FedEx Tube, Andere Verpakking)
Gewicht (kg) - EURO
0,5 - 73,20
1,0 - 81,20
1,5 - 88,10
2,0 - 94,70
2,5 - 101,30

Maar dat staat behoorlijk duidelijk op de site.  Je kunt op de website aan de linkerkant in het menuutje klikken bij "Nieuwe klanten" op "verzendinformatie" daar staat wel uitgelegd hoe het voor de verschillende diensten werkt.

Ik hoop dat ik je vraag goed begrepen heb, en dat je zo de info hebt die je zocht. Succes ermee  :up:.