Vertaal bureau

BartJeannou

Active Member
Beste forum gangers,

Hebben jullie tips voor goede (en prijsbewuste) vertalers? Wat zijn de kosten die gemoeid zijn bij het vertalen van de benodigde documenten? #durftevragen

Gr. Bart
 
Interline translations (edine bakker). Offerte moet je even opvragen.
 
Als je de tijd, geduld en kennis hebt...kun je het meeste zelf vertalen laten certificeren bij je gemeentehuis
Kosten 0,0 euro!
 
Louis Vorstermans van Double Dutch Translations leverde bij ons snel en goed werk. Qua kosten iets meer dan eur 0,00 :) helaas. Het was rond de A$ 500 (aantal documenten ben ik vergeten, maar de benodigde certifcaten als huwelijk, geboorte e.d + school documenten).

Succes!
 
Ook hier Edine. Prijs? Even offerte vragen. Verschilt volgens mij nogal met soort en hoeveelheid. Maar volgens mij is ze niet (te) duur en erg goed bekend met de materie.
 
Hoi,

Bij meerdere opgevraagd.
A&E translations in Groningen kwam voor ons het gunstigste uit.
Qua prijs, maar ook vanwege de relatie met Visa4You
Altijd vergelijken!

Succes!
 
Interline translations (edine bakker). Offerte moet je even opvragen.
Ik heb ook Edine Bakker van Interline gebruikt voor mijn vertalingen. Snel werk en goede prijs, offerte krijg je snel antwoord op, dus ik zou gewoon een paar offertes aanvragen. Ik vond dat zij ook goed uitleg gaf op verschillende vragen m.b.t. het bëedigd vertalen en gecertificeerde kopieën, dat was mij namelijk nog niet helemaal duidelijk.
 
Back
Top