vertaalburo

spankeren

New Member
Ik ben op zoek naar een vertaalburo,kan iemand mij helpen naar een goed buro.!!!!
Voor mijn diploma's.

Ron & Carina
 
Probeer het eens op deze site.
Volgens mij is dit de officiele tolk en vertaal site.

www.ngtv.nl

Kijk dan onder het kopje tolk-vertaalgids linksboven.
En dan kun jij je voorkeuren ingeven en komen er een paar namen uit. :up:

Ik hoop dat je er wat aan hebt, 

Groeten marcel
 
Misschien het volgende;

www.naati.com.au/
Verder kan je door het bureau Qualifications Recognition for General employment in Australia ( +61 3 9208 3317, Level 5, no 1, Spring Street) in Melbourne je papieren laten assessen/erkennen... gratis!!!!

Ik hoop dat dit helpt

Gr. Rene.
 
Je kunt ook altijd nog zoeken op vertalen.pagina.nl
Wij hebben bij iemand laten doen die door een bekende van scouting was aangeraden. Dat was iemand die bij de rechtbank werkte als vertaalster, dus heb verder geen ervaring met vertaalbureau's. Je kunt het beste wel ff shoppen voordat je ergens mee in zee gaat, want de prijzen verschillen enorm!
 
Hoi Carina,

Wij hebben rechtstreeks ook contact, maar ik kwam nu via-via toevallig weer eens op dit forum terecht en zag je berichtje over vertaalbureaus. Heb je er al een gevonden?

Ik ben zelf beedigd vertaler Nederlands-Engels en Engels-Nederlands en zou het ook voor je kunnen doen (ik geloof dat ik eerder 10 eurocent per woord heb gerekend), maar ik weet niet hoe snel je het nodig zou hebben en of dat wel handig zou zijn omdat ik in Australie zit.

Succes & groetjes,
Micky
 
Back
Top