Vertalen

Moekie

New Member
Hallo allemaal

Ik heb een vraagje. Wij zijn nu bezig met alle papiertjes bij elkaar halen, om straks te legaliseren door een notaris en dan op te sturen voor de assessment. Mijn man werkt al voor 15 jaar bij de klm en al zijn diploma's die hij gehaald had in die 15 jaar is in Engels. Alleen zijn MTS school diploma van daarvoor is in Nederlands. Is het echt nodig dat die vertaald moeten worden, en zo ja, waar kunnen wij dat het beste doen? Wij wonen in Noord holland, weet iemand misschien een adresje waar dat goed gedaan kunnen worden? Ik hoor het graag
Groetjes
Marijke

Hoi Marijke,

voor wat betreft de vertalingen geldt maar 1 ding; alle documenten die NIET in het engels zijn geschreven moeten worden vertaald naar het engels door een beëdigd vertaler. En die kun je het beste opzoeken in de gouden gids. Ik weet er wel 1, maar die is alleen interressant als je veel documenten hebt.
Succes met je aanvraag.

Jeroen, kun je ook een aantal geven voor 'veel documenten' ? Wat is zo gehoord en gezien heb heeft bijna iedereen veel documenten.

Dus wat mij betreft mag je hier wel een klein beetje reclame maken, in dit geval komt het ten goede aan de lezers van het forum en is het geen eigen belang.

Tnx iig.

Back