vertaler..wie biedt er meer..eh..minder??

blijpoppetje

New Member
wij gaan onze spullen laten vertalen binnenkort en een rondje rondbellen leert dat dat minimaal 21 cent (eurocent ja) per woord gaat kosten..bbbbbbbbest veel dacht ik..dus ik dacht dat er hier vast wel eens iemand zou kunnen zijn die een goedkoper (en toch goed) adresje heeft gevonden..heb oude berichtjes hierover gelezen maar heb geen adres gezien dus ik houd me aanbevolen voor tips  :up:

Mir  :)

13 cent per woord...... Durf het niet met zekerheid te zeggen :| op hun webside staat er niks over:
http://www.xs4all.nl/~ligtbak/
Maar ik heb hier een factuur van 22,78 incl voor 166worden incl beediging :up:

Ik heb eens rond gebeld, de meeste zitten rond de 40 cent per woord excl btw. Ik laat het via het beedigd vertaalburo doen van de universiteit Nijmegen, 19 cent per woord....

dus die 21 van jou valt volgens mij nog best mee......... :wink:

Gr.

Als je je school diploma's moet laten vertalen,kun je ook eerst proberen om je school te bellen en te zeggen dat je je diploma's kwijt bent,en of ze je deze opnieuw willen toesturen maar dan in het engels.Werkte bij mij ook en scheelde me vertalings kosten van 3 diploma's. :evil:

Je kunt ook even met de search knop zoeken naar vertaling enzo. Want ik kan mij herinneren dat er al eens een draadje over is geweest (tijdje terug hoor). Succes ermee!

Wij hebben destijds ook wat 'officiele' vertaalburo's gebeld maar dan betaal je je scheel. Uiteindelijk het telefoonboek/gouden gids gepakt en bij de mini-advertenties gekeken wie er in de buurt (geografisch) zaten. Uiteindelijk vonden we een eenpitter die het voor een heel prima bedrag deed (geen idee meer hoeveel overigens).

dank dank dank voor de snelle reacties en tips..ben helemaal blij met mijn nieuwe bureau..14.5 eurocentjes per woord en een heeeeeeeel aardig meisje aan de telefoon..nu maar hopen dat ze ook een beetje kan vertalen hahahahaha

Mir  :)

Back