Vertaling plint in het engels

livinglife

New Member
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hier helemaal juist zit maar jullie weten allicht meer van de engelse taal als ik. Ik ben namelijk opzoek naar de vertaling van plint in het engels. Ik bedoel dan echter geen plint aan de muur maar een plint/blende van een kast. Zoals bijv. hier omschreven het gaat hier dus om een plint dat tussen de kast en de bodem geplaatst wordt. Ik heb al wel via online woordenboeken de betekening skirting of baseboard gevonden maar ik weet niet of dat klopt.. vandaar de hoop dat hier iemand mij kan helpen?

Alvast dank.
 
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik hier helemaal juist zit maar jullie weten allicht meer van de engelse taal als ik. Ik ben namelijk opzoek naar de vertaling van plint in het engels. Ik bedoel dan echter geen plint aan de muur maar een plint/blende van een kast. Zoals bijv. hier omschreven het gaat hier dus om een plint dat tussen de kast en de bodem geplaatst wordt. Ik heb al wel via online woordenboeken de betekening skirting of baseboard gevonden maar ik weet niet of dat klopt.. vandaar de hoop dat hier iemand mij kan helpen?

Alvast dank.
(Kitchen) Kickboard?

Bart
 
Dank voor de reacties! Kickboard lijkt er wel erg op.. Ik heb even bij google afbeeldingen gekeken dan merk ik meestal of het een beetje klopt en kickboard alleen was geen succes met in samenhang met closet kwam er wel veel overeenstemming. Dus denk dat het dat wel eens kan zijn ik ga er voorlopis vanuit! nogmaals dank!
 
ow mochten er nog iemand zijn die een andere mening heeft ik krijg de e-mails binnen dus kom ik er alsnog achter!
 
Back
Top