Vertel, waarom moet ik naar WA

Serge

New Member
Hallo beste lezers van dit forum,

Als ik dit schrijf, zit ik acher mijn bureau in Noorwegen.... Daar woon ik op dit moment. Maar, wat wil nu, We zijn ons aan het orienteren om opnieuw te verhuizen. En wel naar een warmer land. Hier willen we niet blijven. En daarom zijn we ons op "andere" landen aan het orienteren. We overwegen een eventuele verhuizing naar WA. Maar en nu de vraag, na veel zinnen... sorry hij was een beetje lang...... Wat is er zo goed aan WA, om daar voor te kiezen..... We zijn een gezin met twee kinderen, die 6 en 8 jaar oud zijn. Ik werk als verpleegkundige en mijn vrouw werkt als ziekenverzorgster.......... Ik hoor graag van jullie.  Vertel, vertel, vertel....

Al vast bedankt voor het lezen.............

Serge..............
 
Hallo Serge,

Ik heb even je oude berichtjes gelezen.
Waarom WA.
Je moet zien dat Aus groter is dan heel Europa.
Dan zeg je ook niet wil je in Noorwegen wonen of in Spanje.
Je moet kijken welk klimaat wil je, waar kan je werk vinden en waar
zou je je thuis kunnen voelen.
Een direct antwoord is dus heel moeilijk.

Succes Ton  :up:
 
moeilijke vraag hoor Ton..
er zijn zoveel redenen om juist voor het ene of voor het andere land te kiezen om te gaan wonen. Kom naar WA wanneer je van rust en ruimte houdt, wanneer je het niets kan schelen dat de rest van de wereld zo akelig ver reizen is; maak je vraag eens iets specifieker..
 
Hoi Serge,

Voor ons is de keuze op WA (specifiek Perth) gevallen als beste keus uit wat we van Australie weten. Daarbij opgemerkt dat het precies is zoals Ton ook al zegt, Oz is zo groot dat je sowieso niet alles vooraf kunt bekijken om een volledig uitgebalanceerde overweging te maken.