VERVALT we zoeken huurders (Tijdelijke huizenruil Nederland (drenthe)-West Australie)

Scooby

XPdite Sponsor
Hi guys,

Onder het mom, niet geschoten is altijd mis:

Aangeboden voor tijdelijke bewoning max. 1 a 2 jaar, lieflijk woonboerderijtje met volledige privacy en zwembad in Drenthe in ruil voor tijdelijke bewoning van jullie huis in West Australie ( ten zuiden van Perth) voor echtpaar met 2 duitse doggen.

Stel je voor dat jullie vanwege omstandigheden (tijdelijk) terug naar Nederland moeten of willen en woonruimte zoeken mag ook voor n paar maanden vanaf september/oktober 2011 dan kunnen we misschien ruilen van huis. Let op: wij willen niet verkopen! Huis ligt binnen 30 minuten van Groningen, Assen, Emmen, Veendam, dus landelijk maar nabij uitvalswegen.

Nadere info geef ik graag, eerst maar eens zien of er een "hit" is.

groetjes Simone

27-7-2011 UPDATE

Helaas geen hits gehad en we gaan huurders zoeken voor ons huis, voor 1,5-2jaar!

Iedereen bedankt voor het meedenken Simone
 
Dat is een slimme!! :wink:
Als er nog mensen zat zijn van Tassie, hebben wij nog een huis te ruil in Noord- Groningen. :up:
 
Dat is een slimme!! :wink:
Als er nog mensen zat zijn van Tassie, hebben wij nog een huis te ruil in Noord- Groningen. :up:


Wie niet waagt...ik probeer zelfs op australische marktplaats te adverteren (Gumtree) lukt niet omdat ik vanuit buitenland adverteer, weet iemand een australische website waar dat wel kan? Nu zal mijn man het vanuit perth doen maar ja hij heeft het al zo druk.
Wat een rottijd om te verkopen he?

groeten Simone
 
Heel misschien de Quokka? (www.quokka.com.au)?

En mogelijk via het krantje van Neerlandia hier in Perth?
 
He goed idee, weet jij tot wie ik me moet wenden bij Neerlandia?

( Net gekeken bij Quokka, die doen geen internationale adds meer schrijven ze, helaas).

thanks Simone
 
Back
Top