Verzekeringsbedrijven..wie is het neusje van...??.

Jack

Well-Known Member
Iedereen weet hoe het "werkt" in Nederland met de verzekeringen.
Echt positief voor je portemonnee is het niet geworden de laatste jaren.

Zijn in Australia ook verzekeringsagenten en verschillende verzekeringsbedrijven??.

Wie is een aanrader..................[size=10pt]en wie niet..[/size]

Ik hoor het graag.

Jack :evil:

Hi Jack,

Ik heb 'm al 's eerder ergens geplaatst: www.iselect.com.au voor ziektekostenverzekeringen.

Succes.

P.S. Ik zie net dat iselect maar van 4 ziektekostenverzekeraars de producten vergelijkt. Maar als je 's Googlet op private insurance, dan komen er vast hoopjes sites, en ja, misschien moet je ze benaderen, want iedereen heeft weer net een ander pakket nodig...

Thanks Linda voor de reactie/hulp.

Dear Irene,
Het is ook zo dat iedereen een ander pakket nodig heeft.
De iselect is een "hoofdgroep" die verschillende verzekeringsmaatschappijen onder zich heeft...toch?

In Nederland zijn verschillende verzekeringsmaatschappijen maar er springen er altijd enkele positief bovenuit.
Is dat met iselect ook???

Reentje Alweer bedankt,

Jack :evil:

Ik durf het niet te zeggen of het een 'hoofdgroep' is, maar wat ik wel weet, is dat er plenty verzekeraars niet genoemd worden, en ze hebben toch allemaal andere pakketten in de aanbieding (nou ja, aanbieding, als dat 's waar was!).

Je zal dus toch achter (eh, voor) die computer moeten kruipen en gaan surfen en vergelijken, en her en der aanvragen. Maar kijk voor de lol 's bij iselect, dat geeft je een idee.

Misschien is het zo dat de grotere verzekeraars meer pakketten aanbieden. Medibank, MBF, weet ik veel wie meer. Ik zou zo zeggen: SURRUFFUHHHHH! :)

Naar welk soort verzekering ben je op zoek? Car Insurance? Home and Contents Insurance? Private Healthcare?

Ik heb heel goede ervaringen met AAMI.

Inmiddels hebben wij alles (auto - green slip and full comprehensive - , huis, inboedel, boot) bij de NRMA en daardoor pakketkortingen enz.... Redelijk goed kantoren net, redelijk concurrerende prijzen. Behalve een reis claim (keurig betaald) heb ik nog geen ervaring met claims....  :smile:

Zoals ook in nederland merk je pas wat een goede verzekering is als er geclaimd wordt. Belangrijk is dat je gedekt bent voor schade volgens mij zowel bij ziektekosten als overige dingen. En zo'n site wordt uitgestuurd door een paar verzekeraars, vandaar dat er maar een stuk of 4 vertoond worden, dat heb je in Nederland ook met vergelijkings-sites. Je moet even zoeken naar een onafhankelijke site die een goede vergelijking van dekking en prijzen geeft. of je maakt zelf een excelletje hiervoor en vult de diverse dingen in, dan rolt er vanzelf wel een goede optie uit denk ik.

Wij hebben ook alles verzekerd bij de NRMA. Vorig jaar autoschade gehad, allemaal keurig afgehandeld zonder papieren rompslomp. EN ze zijn niet overdreven duur vind ik en ze hebben een goede service.

Erna

Wij hebben momenteel alles bij/via SGIO. Dat begon met onze eerste verzekering (de auto), ze waren veruit de goedkoopste (overigens ook meteen no claim 'for live'). Ook daarna de inboedel, opstal, fotoapparatuur etc. Tenslotte zelfs de ziektenkosten (uitvoerder voor hun is MBF Health). Behalve wat 'gezondheidsclaims' nog geen claims in hoeven dienen, tot dusver heel tevreden.

Back