Ik moet mijn diploma laten assessen door VETASSESS. Heeft iemand daar ervaring mee? Ik heb een diploma en cijferlijst als binnenhuisarchitect maar geen lijst met de aparte vakken, er staat gewoon dat ik voor de theorie en de praktijk geslaagd ben. Is dit voldoende?
Je kan ook eens contact opnemen met je opleiding en vragen of ze Engelstalige informatie hebben over de inhoud van je opleiding. Vaak hebben ze dat voor stagiaires die in het buitenland stage willen lopen. Bij mij hebben ze zelfs mij cijferlijst en diploma vertaald en gecertificeerd en documentatie in het Engels toegevoegd (kosteloos). Ze zien het ook als reklame voor hun eigen opleiding. Misschien kunnen ze als jij straks in Australië zit nog een student via jou aan een stage helpen?!
Vorig jaar heeft mijn man ook zijn diploma's moeten laten waarderen bij Vetassess daar snapte ze niet wat voor opleiding nu had gedaan wij hebben een andere organisatie COLO in Zoetermeer ingeschakeld om zijn diploma's te waarderen en die papiren opgestuurd naar VETASSESS http://www.colo.nl/home.php Colo doet hetzelfde als vetassess maar dan in Nederland, ik zou ze even bellen want ik zou mijn diploma gegevens zou compleet mogelijk naar VETASSESS sturen anders ben je nog langer bezig. ( ik spreek uit ervaring)
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.