VEVO

Reinhoud

Active Member
Hi,

Ik heb laatst een nieuw paspoort aangevraagd bij het consulaat in Sydney, nu moet ik bij VEVO (www.immi.gov.au) mijn visa status opvragen voor de mensen in Den Haag, of ik toevallig ondertussen niet ben genaturaliseerd, of hoe dat ook maar heet.

Nu krijg ik dat VEVO niet werkende, hebben mensen hier ervaring mee?
Volgens mij doe ik alles wel goed, het visa grant nummer schijnt links onder, de bovenste regel te zijn, de O's in mijn paspoort moeten volgens het consulaat een nul zijn, daar kan ik het verschil niet in zien.

Dus, werkte VEVO bij jullie wel? Ik krijg steeds een error in beeld, wat ik ook doe en/of verander.
Ik heb door drukto op het werk nog niet kunnen bellen.

Dank u

Hoi Reinhoud,

Ik heb het ook even gechecked en ik krijg een fout in beeld. Een rode balk 'An error has occurred'.
Van de week ging het nog goed, dus wellicht is er wat onderhoud op het systeem.

Update: met het TRN nummer ging het fout, maar met mijn visa grant nummer werkt het als een zonnetje

Hi, ik heb geen idee waar ik mijn visa grant nummer kan vinden, ik heb vorig jaar alle E-mail tijdens het proces gewist.

Waar kan ik het TRN nummer vinden?

Niet handig om zo'n belangrijke email niet te bewaren of af te drukken.

Het TRN nummer en visa grant zou je in de email moeten kunnen vinden die je kreeg toen je visum werd toegewezen. Probeer anders nog eens in te loggen op je Immi account, en daar kan je diverse nummers vinden die je moet kunnen gebruiken bij het inloggen op Vivo.

Last edited:
Nullen en O's!! Daar heb ik ook problemen mee gehad.
Eerst kreeg ik op Schiphol geen boarding pass van KL naar Perth. :(
Twee jaar later moest ik op Denpasar een uur wachten om weer terug naar OZ te kunnen vliegen. :mad:
Eenmaal terug in Perth wist een customs officer me te vertellen dat er wat nullen en O's verwisseld waren. :cool:

Nou, het is gelukt!

Ik had vanmiddag gebelt, Immigration had dus van de nullen o's gemaakt, een NL paspoort heeft nooit o's in het nummer alleen nullen wist het consulaat me te vertellen.
Schijnbaar heb ik al 5 jaar een permanent visa met schijnbaar een ander nummer..

Weer blij. :)

Wij zijn vorige week naar Sydney gegaan om de paspoorten te vernieuwen. Grrrr.
Van te voren heb ik ook de VEVO moeten doen en wist alleen 1 nummer maar ik moest er 4 hebben.
Dus met immigratie gebeld. Na 50 minuten gewacht te hebben kreeg ik iemand aan de lijn. Moet zeggen dat ze erg behulpzaam waren. Ze gaf me alle nummer.

Werd je niet terug gebeld? Die optie kreeg ik.
50 minuten is vrij normaal heb ik me laten vertellen.

Back