Victorian IVF clinics ask patients for police checks

slatsr

Well-Known Member
http://www.news.com.au/story/0,27574,26020147-421,00.html

Het moet toch niet gekker gaan worden hier...

Strange!  Wanneer ik bovenstaand artikel en het artikel over het excusses aanbieden aan alle weeskindjes die jaren lang mishandeld/misbruikt zijn in hun verblijfhuizen, combineer.  :?

Ach ja.....

Als je het verhaal van die vrouw leest die zelf als kind mishandeld is, die had geen probleem met een check up omdat ze zegt dat alle manieren om pedofiellen tegen te houden een goede is.

Hier ben ik het wel mee eens , als je toch niets te verbergen hebt waarom er dan moeilijk over doen, het is een handeling van niks en als er maar 1 tegengehouden word is het al een succes, als je het mij vraagt.

Mensen zijn tegenwoordig ook wel erg snel op hun teentjes getrapt en bang om gediscrimineerd te worden.
Dit is een voordeel van IVF voor de maatschappij wat bij gewone geboorte niet kan (jammer genoeg) , IVF is nou eenmaal een kunstmatige ingreep waarvan het prachtig is dat het er is.

Zie het probleem niet zo, je gaat naar de politie en vraagt een criminal history check aan, betaald de fee en klaar is kees, het is niet zo dat je uren en uren ondervraagd wordt, nee gewoon formulier invullen en afgeven bij het bureau, gemiddeld 10 dagen later ligt de OK in de bus. Als je zoveel moeite moet doen om zwanger te raken is dit toch maar een hele kleine opgave.

Ik heb hetzelf al tich malen moeten ondergaan

Om een exchange student in huis te hebben
Om een bus voor het resort te mogen rijden ( how silly is that!, alsof je met een bus vol toeristen de bush in zou rijden om daar het hele zooitje aan te randen!)
om een vuurwapen vergunning te krijgen
Om een gaming license te krijgen
Om een Liquor licensee license te krijgen ( 2X, 1X in SA en 1X in de NT)

No big deal!, als ik me ieder keer weer opnieuw gediscrimineerd zou voelen.......

Cheers

Willem

Ze overdrijven hier gigantisch met die dingen. Je moet zo'n bewijs van goed gedrag inderdaad voor bijna alles overleggen. Zonder dat mag je nog niet het voetbalteam van je kind ergens heen rijden. Het geeft een volstrekt irreeel gevoel van veiligheid, want het grootste deel van de pedofielen zijn nog nooit aangehouden, dus die krijgen zo'n papiertje zonder problemen.
En van het overgrote deel van de kinderen die door hun ouders worden mishandeld hebben die ouders ook nog nooit wat strafbaars gedaan. Dus zo'n papiertje voor een IVF behandeling is compleet idioot. Inderdaad niet iets om je als patient druk over te maken, maar niettemin volstrekt belachelijk.

Groetjes,
Rixta

Goed dat ik het lees hier.Wij staan op het punt om de medische molen in te gaan.

Het is niet alleen zo dat er zorgen wordt gemaakt voor IVF ook de DIAC komt meer voor de kinderen op bij een familie visa, zie http://www.immi.gov.au/allforms/booklets/addendum-book1.pdf

Back