visa agent

Olliezzz

New Member
Hallo,

Ik ben van plan om mijn partner visa aan te vragen en zit er heel erg aan te twijfelen of ik het zelf zal gaan regelen of om hulp in te schakelen.

Mijn vraag is of veel van jullie hierbij hulp hebben gehad en zoja welke immigratiebureaus jullie mij aanraden.

Olga
 
Hier geen partnervisum, maar ander soort visum met behulp van Visa 4 You, zeer over te spreken!

Succes!
 
Wij hebben ook gebruik gemaakt van Visa4You en dat was wel voor een partnervisum. Vriendelijk personeel, duidelijke antwoorden en prima service. Succes!
 
Als je een beetje door het forum struint zijn Visa 4 You en Move 2 Australia de twee meest gebruikte bureaus (met meestal positieve tot zeer positieve beoordelingen)
 
Wij hebben voor ons 189 geen bureau ingeschakeld, maar veel hier op het forum gelezen en natuurlijk de site van DIAC gebruikt. Veel werk en uitpluizen, maar scheelde ons heel wat geld en gaf extra tijd om alles op het thuisfront te regelen. Heb ook begrepen dat een bureau zeker een goede hulp kan zijn als je in een ingewikkelde situatie zit, of als je niet helemaal zeker bent of je door de aanvraag komt. Zij weten vaak wel beter de weg in immi-land. Ondertussen moet je natuurlijk zelf nog wel het werk doen van het papierwerk ;)
 
Wij hebben mn partner visum ook zelf aangevraagd.. Het is net wat graagweg zegt een buro kan een goede hulp zijn, ligt aan je situatie en ook een beetje aan je portemonnaie. Succes met je beslissing en aanvraag :)
 
Back
Top