Visa betalen lukt niet

TravelGirl

Active Member
Beste mensen,

Ik wilde gisteren mijn visum aanvragen en betalen met creditcard, nu moest ik mijn creditcard nummer ingeven, echter kon ik maar 11 cijfers invullen en geen 16. Wat moet ik nu doen?

Het gaat om een 1ste Working Holiday Visa via ImmiAccount (van de Australische overheid)
 
Dat is vreemd. Als je de juiste kaart selekteert (visa, MC, Amex) dan weet de website ook wat soort nummer het kan verwachten.
 
Sorry ik kreeg geen notificaties van dat er was gereageerd. Ik zal kijken of ik nog een foto kan maken vam wat ik bedoel en had ingevuld. Ik had nu paypall gebruikt.

Ik heb nog enkele vragen over mijn visum. Ik heb mijn visum aangevraagd en ben bezig met de documenten op orde te krijgen (had ik beter andersom kunnen doen). Maar nu moet ik 2 pasfoto's ingeven met de volgende beschrijvingen:

Dit is wat ik erin moet doen.
upload_2017-8-12_16-58-6.png

En nu had ik een vraag over de foto. Hoe hebben jullie dit gedaan? Ik snap niet hoe ik een foto moet scannen en dan de achterkant moet voorzien van tekst, als je hem digitaal inlevert, want het lijkt mij dat zij 1 zijde zien en niet de voor en achterkant? Ik dacht zelf dat ik dan een pasfoto moest inscannen en dan uitprinten en die voorzien van naam en handtekening, maar dan staat er dat je de foto direct moet inscannen en niet op papier.
Sorry waarschijnlijk stel ik de vraag een beetje vreemd. Maar ik kom daar echt niet aan uit.
upload_2017-8-12_16-59-17.png


Ik ben tijdens deze topic aan het kijken op ImmiAccount, maar ik kan niet meer kijken bij betalingen. Ik kon juist geen kaart selecteren.
 
Als ik het goed lees, moet je gewoon de foto inscannen, voor-en achterzijde, maar niet de foto eerst op een papier kleven of leggen voor je scant, want dan zou je scanner de hele pagina scannen met een klein fotootje erop (zoals ze weergeven op de tweede rij) in plaats van enkel de foto.

Dus als je een pasfoto hebt, zou ik die achteraan tekenen zoals zij hebben gedaan in het voorbeeld (hopelijk geraakt dat erop, de ene keer zeggen ze gewoon je naam erop te schrijven, maar in het voorbeeld staat er tekst ('This is a true photograph of...', naam en handtekening). Zo niet zou ik een pasfoto afdrukken, dan tekenen en dan weer inscannen. Lijkt me ook ok te zijn.
 
Ik heb even mijn eigen visum applicatie ingekeken, en ik heb alleen de foto ingescand. Niet vergroot, dus correct formaat Geen tekst erbij of achterop.
De verificatie kunnen ze immers doen met het kopie paspoort wat je ook aan moet leveren.
 
Als ik het goed lees, moet je gewoon de foto inscannen, voor-en achterzijde, maar niet de foto eerst op een papier kleven of leggen voor je scant, want dan zou je scanner de hele pagina scannen met een klein fotootje erop (zoals ze weergeven op de tweede rij) in plaats van enkel de foto.

Dus als je een pasfoto hebt, zou ik die achteraan tekenen zoals zij hebben gedaan in het voorbeeld (hopelijk geraakt dat erop, de ene keer zeggen ze gewoon je naam erop te schrijven, maar in het voorbeeld staat er tekst ('This is a true photograph of...', naam en handtekening). Zo niet zou ik een pasfoto afdrukken, dan tekenen en dan weer inscannen. Lijkt me ook ok te zijn.

Ja dan heb ik het goed begrepen, ik heb nu een pasfoto en op een andere pasfoto op de achterkant handtekening met naam gezet. Die heb ik nu in een map zitten die ik meeneem met al mijn documenten voor Australië, dus als ze er naar vragen kan ik het altijd laten zien.

Paspoort heb ik idd laten certificeren en ingescand en zit ook in mijn map. Bankafschrift heb ik ook al ingestuurd. Ik wacht nog op mijn geboorteakte die vandaag of morgen moet komen.
 
Back
Top