Visa binnen na 2 maanden en 10 dagen!!!

Barb

New Member
IK BEN ZO BLIJ!!!  :-D Heb zojuist de mail ontvangen en kan het nog steeds niet geloven. Na 2 maanden en 10 dagen hebben wij goedkeuring ontvangen, ongelooflijk snel en dan te beseffen dat we niet eens een MODL-beroep hebben.

Na al die berichten die ik onlangs las op het forum was ik ervan uitgegaan dat we niet eerder dan september/oktober bericht zouden krijgen. Nu moeten we de hele zaak gaan versnellen. Echt helemaal fantastisch!!

Ga nu nog ff een paar rondjes van geluk door de kamer rennen!!

Jemig, WAT GOED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik wordt ook helemaal blij van dit nieuws............
Ik geloof dat ik toch alvast een ticket kan gaan boeken voor een datum 5 maanden na indienen visum (MODL).!

Dit geeft de burger moed!

Echt heeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij voor je!  :up: :up: :up: :up: :up:

Henriette

[quote author=Barb link=topic=4838.msg61415#msg61415 date=1149175929]
Na 2 maanden en 10 dagen hebben wij goedkeuring ontvangen, ongelooflijk snel en dan te beseffen dat we niet eens een MODL-beroep hebben.

Na al die berichten die ik onlangs las op het forum was ik ervan uitgegaan dat we niet eerder dan september/oktober bericht zouden krijgen. [/quote]

En dan rest de vragen.

- Hoe kan dat , als je al deze berichten op dit forum leest ( 4,5,6 en zelfs 7 maanden)
- Welk beroep ben je op geemigreerd, of beter gezegd welk visum
- Welk emigratebureau, of heb je alles zelf gedaan
- Permanent visum ??

We zijn benieuwd.

Klasse Barb , veel geluk en een fijne tijd toegewenst :up:

Cheers,

jack
:evil:

Hey Barb, WOUW!!!!!!!!!!!!!! :up: :up: :flowers:

Van harte gefeliciteerd! Dat zou al m'n dromen overtreffen. Ongelofelijk

Hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen, in ieder geval ook gelijk je medicals en VOG meegestuurd zeker? Oh ja ik las het net, zou je misschien kunnen vertellen hoe en waar ik de formulieren kan frontloaden

@Jack volgens mij op een Skilled Independant en Building Engineer.

Mariette

[quote author=kallie link=topic=4838.msg61424#msg61424 date=1149183852]
Hey Barb, WOUW!!!!!!!!!!!!!! :up: :up: :flowers:

@Jack volgens mij op een Skilled Independant en Building Engineer.
Mariette[/quote]

:lol1: yep niet gezien.
Zal de leeftijd wel zijn.
Toch een beetje benieuwd op de rest van mijn vragen

see you Mariette,

Jack :evil:

Hey Jack,

Ben toch benieuwd hoe en waar je de medicals en VOG kunt frontloaden.

Zoals ik begrepen heb stuur jij ze toch ook meteen mee?

Zou te gek zijn 2 maanden en tien dagen, nou wij tekenen ook voor twee maanden en vijftien dagen hoor!
Wat gaat dat dan snel en we moeten nog zoveel doen, jij hebt ook je huis nog niet verkocht, toch.
Wij moeten nog beginnen met de verkoop , moeten nu toch wel wat gaan regelen.

Groetjes, Mariette

[quote author=kallie link=topic=4838.msg61438#msg61438 date=1149186075]
Hey Jack,

Ben toch benieuwd hoe en waar je de medicals en VOG kunt frontloaden.
Zoals ik begrepen heb stuur jij ze toch ook meteen mee?
Zou te gek zijn 2 maanden en tien dagen, nou wij tekenen ook voor twee maanden en vijftien dagen hoor!
Wat gaat dat dan snel en we moeten nog zoveel doen, jij hebt ook je huis nog niet verkocht, toch.
Wij moeten nog beginnen met de verkoop , moeten nu toch wel wat gaan regelen.

Groetjes, Mariette[/quote]

Medicals beste Mariette... http://www.australian-embassy.de/visa/visas/doctors.html
VOG.......  www.justitie.nl

De medicals zijn opgestuurd.

Huisje zijn we druk bezig , 17 Juni 2006 open kijkdag.....iedereen is welkom :-D

Cheers,

Hoop dat je hier wat aan hebt.

Hallo Barb,

Ook van ons grote klasse!!!. Ben je inmiddels uitgerend??

veel succes met de rest.

groeten Ellen en Wim

Geweldig. Van harte :congrats: en veel succes met het regelen van alles en nog wat.

Groetjes,

Erna

Barb,

Gefeliciteerd! En alhoewel je geen modl beroep hebt, denk ik dat de Building Engineer in Australie toch wel een zeer gewild beroep is. Zeker als je richting WA wilt gaan ;-)

Perthpete

super hoor zo snel. Gefeliciteerd. Wat zal het dan opeens snel gaan als je denkt dat het nog wel een paar maanden zal gaan duren :lol:

Wow, dat is eerst schrikken en dan WHOOOEEEEHAAAAAA!!!!

GEFELICITEERD

Groetjes Miranda  :)

Hallo Barb,

Super nieuws  :dance:

Wij hadden dezelfde, aanvraag ontvangen 9 maart en oproep voor Medicals/VOG op 24 mei, mijn beroep is niet op MODL, en geen priority visum, dus wij snapten het ook niet  :?

Geniet ervan, en veel succes met de 'versnelde' plannen.

Groetjes,
Susan

Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan!

Gefeliciteerd!!

m.vr.gr.

Martijn

p.s. Wat is "Building engineer" in het Nederlands? Is dat een bouwkundige? of een constructeur of zit ik helemaal in de verkeerde hoek?

Zou het toch wel graag willen weten..dit scheelt mij dan weer 3 jaar werken en leren.. :up:
Ik wil ook zo graag!!!!!!!!  :lol:

Geweldig Barb!
Van harte gefeliciteerd!
:congrats:

Building Engineer, zeker gewild in heel Australie volgens mij :up:

Succes met alle voorbereidingen voor jullie vertrek, eerst maar even een feestje bouwen dit weekend?

Groetjes Lin

jeetjemina is enige wat ikkan zeggen. Dat geeft de burger weer moed.!!

veel plezier met de verdere planning van de GROTE verhuizing.

groetjes Teuni

Allemaal hartelijk bedankt voor het meeleven. Ben inmiddels uitgerend in de kamer, maar ben nog wel steeds onwijs blij. Moet wel zeggen dat ik het zonder jullie het echt niet had gered. Ik heb zoveel informatie van het forum gehad en als ik ergens mee zat, kon ik ook altijd m’n ei kwijt. Echt geweldig, m’n complimenten!

@Jack:
We hebben de medicals en VOG gefrontload, blijkbaar heeft dat invloed. We hebben geen bureau ingeschakeld (te duur) en alles zelf gedaan. Ik had zwangerschapsverlof (inmiddels niet meer hoor) en heb mijn tijd zinvol besteed.

@Martijn:
Mijn man is Projectontwikkelaar Vastgoed. Die stond niet op de lijst, dus toen hebben we gekozen voor Professional Engineer (met dank aan alle advies van Sabine) en IEAust heeft toen gekozen voor Building Engineer.

We hebben wel besloten dat mijn man gaat proberen eerst een baan te vinden, voordat we gaan verhuizen. Dat wordt solliciteren aankomende weekend. Fijn dat we maandag ook nog vrij hebben. Hij gaat dan in de zomervakantie er naar toe om de boel te regelen en af te handelen. Hopelijk gaat dat ook allemaal zo snel.

En dan te bedenken dat we het nog steeds bijna niemand verteld hebben.....

He Barb,

Bedankt voor je antwoorden,
Veel succes de komende tijd en dat je man snel een baan mag vinden.

Goodluck :up:

:dance: :congrats: :dance: :congrats:

Nou! Fantastisch zeg!!! Ongelooflijk snel, ik snap er niks van, maar ben heel blij voor jullie!

Heel veel plezier en geniet nu eerst maar even lekker van het idee.

Groetjes,
Lela

Back